jueves, 7 de junio de 2012

Fracasa la reunión con Industria y los sindicatos convoquen una fuelga xeneral nes Cuenques pal 18 de xunu

Nun hubo nengún avance na reunión d’esti miércoles 6 de xunu nel Ministeriu d’Industria pa tentar d’iguar el conflictu que vive la minería. Los responsables ministeriales comunicaren a los sindicatos que namás diba poder participar na reunión un representante de cada central: Víctor Fernández (FITAG-UGT) y Juan Carlos Álvarez Liébana (CC OO). Nes reuniones anteriores de siguimientu del Plan del Carbón pudieren acudir munchos más representantes sindicales y entós los nueve que foren decidieron encadenase na rexa del Ministeriu. A la fin, la Policía identificó a los sindicalistes y cortó les cadenes.

A la reunión col secretariu d’Estáu d’Enerxía, Fernando Martí, sí acudieron los cuatro representantes de Carbounión, la patronal privada del sector, anque tamién ensin resultaos. El Gobiernu de Rajoy sigue diciendo que nun hai un euru más p’ayudar a la minería.

Les uniones comarcales d’UXT y CC OO anunciaron la convocatoria d’una fuelga xeneral pal día 18 de xunu nos valles mineros, igual que fixeron nos conceyos mineros d’Aragón y Llión. De toles maneres, les protestes van siguir. La xornada del miércoles n’Asturies foi de les más conflictives, con sesenta cortes de carreteres que, sumaos a la fuelga indefinida del tresporte, provocaron un problema circulatoriu seriu. Les concentraciones feches esti miércoles tanto en Mieres como nos pozos Candín y Santiago, onde siguen enciarraos los mineros, valieron pa llanzar mensaxes de que la llucha del sector va ser llarga y dura y que va ser menester que los valles mineros y toa Asturies apoyen estes movilizaciones.

FONTE: LES NOTICIES

El gobiernu pravianu del PSOE anuncia la privatización del augua

Pesie a la oposición mayoritaria nel conceyu.

Antonio de Luis Solar, alcalde del PSOE nel conceyu de Pravia, anunció que'l so equipu de gobiernu ta trabayando yá na realización del pliegu de contratación pa la privatización del serviciu d'agües del conceyu, mediante la concesión en concursu públicu durante un periodu de 25 años, nos qu'una empresa privada algamará'l control d'un recursu natural básicu pa la población como ye l'augua potable. A cambiu d'ello, l'Ayuntamientu recibirá un canon económicu.

La midida propuesta pol PSOE cunta cola oposición del restu de coleutivos políticos y sociales, como IU, PP, FAC o la Federación d'Asociaciones de Vecinos de Pravia, fechu que nun impidió al PSOE siguir alantre con una midida puesta en práutica n'otros Ayuntamientos gobernaos pola FSA, onde un pequeñu garrapiellu d'empreses averaes al partíu tienen el control del suministru d'augua.

La Semiente asoleya un comunicáu de sofitu a la llucha obrera n'Asturies

Comunicáu del Centru Social Autoxestionáu.

El CSA La Semiente vien d'asoleyar un comunicáu aprobáu n'asamblea, nel qu'amosen "apoyu a la llucha de tolos colectivos en conflictu pola defensa de los sos drechos y condiciones llaborales, faciendo especial mención a la minería y el tresporte, que n’estos díes caltienen una fuelga indefinía". De la mesma mena, denuncien "l’actitú del gobiernu de negase a una negociación seria y sin torgues p’algamar la solución d’estos conflictos, obligando a los colectivos afectaos a llegar a estes midíes estremes".

Tamién critiquen "la criminalización y represión de la llucha obrera, manifestando'l nuestru apoyu a dichos colectivos en conflictu pa que defiendan les sos reivindicaciones llevando a cabu les acciones que crean necesaries, colos métodos que consideren oportunos".

Nel so testu tamién señalen "al sistema lliberal-capitalista como responsable de la conflictividá social que tamos viviendo, y desiximos de los poderes públicos un cambiu d’actitú pa coles xustes protestes obreres y ciudadanes frente al retrocesu económicu y social al que nos vemos abocaos por culpa de tal sistema", al tiempu que desixen "a restauración inmediata del fluxu de fondos públicos destinaos a sanidá, educación y servicios sociales, asina como de los fondos destinaos al desarrollu de comarques económicamente deprimíes, como ye’l casu de los Fondos Mineros, aporfiando con especial enfotu en que dichos fondos se xestionen con tresparencia y xusticia pa evitar la corrupción y el despilfarru a los que, por desgracia, tamos tan avezaos".

Pa finar, animen a la xente "a salir a la cai pa defender lo que ye suyo, cola conciencia clara de que’l problema d’un colectivu ye’l problema de toa la ciudadanía, y que solamente con unidá y apoyu mutuu podremos evitar los abusos d’esti sistema perversu".

FONTE: Infoasturies

Los profesores interinos entamarán fuelga indefinida dende'l llunes

Nuevu coleutivu obreru asturianu en fuelga indefinida.
L'Asamblea de Profesores d'Interinos d'Asturies alcordó nuna asamblea cellebrada nel uvieín IES Doctor Fleming l'entamu d'una fuelga xeneral de calter indefiníu dende'l prósimu llunes 11 de xunu, como rempuesta a los previsibles despidos de cientos o incluso miles de profesores interinos de cara al cursu 2012/2013 tres l'anunciu de l'aumentu de xornada pal restu de profesores.

Poro, l'Asamblea d'Interinos, compuesta por unes 2.500 persones, anunció que nes prósimes feches radicalizará dafechu les sos movilizaciones, porque nel mes de setiembre sedrá mui tarde. Ye por ello que xugarán les sos cartes a lo llargo de les prósimes selmanes, y la convocatoria de fuelga indefinida ye'l primer pasu.

FONTE: Infoasturies