sábado, 11 de junio de 2011

Un garrapiellu de 40 militantes abandonen la Chunta Aragonesista


Critiquen la deriva ideolóxica del partíu hacia "posiciones más vendibles eleutoralmente"

Un grupu d'alrodiu de 40 militantes,incluyendo ex-alcaldes y ex-conceyales de ciudaes como Zaragoza,vienen de presentar la so baxa del partíu al considerar qu'abandonó los sos valores d'entamu, "nidiamente nacionalistes aragoneses y d'izquierdes".Nel comunicáu asoleyáu,denuncien la estructura y furrulamientu del partíu al consideralu contrariu a la crítica y la llibertá d'espresión,y afirmen que la decisión de colar tomose enantes de les elleiciones.

Marxinación y represalies escontra "Cucha y País"

Otru puntu de denuncia destacáu son los episodios de "nengunéu y represalies" escontra'l grupu críticu "Cucha y País" -izquierda y país-, corriente interna de la CHA que busca "integrar l'aragonesismu dende'l federalismu hasta l'independentismu na gueta conxunta de l'autodeterminación d'Aragón",destacando asina la defensa de "valores como'l socialismu,el republicanismu,l'internacionalismu desde la solidaridá colos pueblos del mundu,l'ecoloxismu, el feminismu y el pacifismu col enfotu d'algamar una sociedá democrática ya igualitaria".

Desconócense entá los planes de futuru d'esti grupu de xente crítico,que súmense a otros colectivos que colaron de la Chunta Aragonesista nos caberos años.

Fonte: Infoasturies.net

COFPA denuncia la 'desvergüenza' d'Areces na so carta de despidida


El tovía Presidente del 'Principado' unvió esti miércoles una carta de despidida a los emplegaos públicos pola intranet de l'Alministración, na que presume d'intentar " al traviés de diverses midíes fortalecer la Función Pública y dignificar el trabayu n´Alministración".

El Conceyu por Otra Función Pública n'Asturies (COFPA) camienta que resulta "difícil amosar un mayor sarcasmu y una dosis más alta de desvergüenza si se tienen en cuenta dalgunos de los principales finxos de la xestión de la Función Pública asturiana nes últimes llexislatures".

COFPA exemplifica esti posicionamientu nes siguientes cuestiones:


- Convocatoria d'una "carrera profesional" al marxe de la llegalidá, anulada pola Xusticia

- Concursos de méritos anulaos, con centenares de puestos ocupaos de forma provisional, torgando'l derechu a la promoción profesional en condiciones d'igualdá en más d'una década

- Abusu de la llibre designación, con cuatro sentencies consecutives declarando la illegalidá del sistema en más de 300 puestos de trabayu

- Blanquío d'estes illegalidaes per aciu de lleis "ad hoc" dirixíes a evitar el cumplimientu de les decisiones xudiciales

- Supresión de les ayudes sociales a los emplegaos públicos

- Sistemes salariales discriminatorios

- Privatización de servicios públicos

- Fuxida del Derechu Alministrativu per aciu d´una trama d'empreses y fundaciones

- Escándalu de corrupción saldáu ensin nenguna responsabilidá política

"Verdaderamente, l'estáu nel que s'atopaba la Función Pública asturiana nel añu 1.999 dexaba un ampliu marxe pa la meyora y la dignificación. Doce años dempués, la situación de dexeneración tocó fondu", remata'l so comunicáu el Conceyu por Otra Función Pública.

Fonte: Infoasturies.net

Asturies terminó l’añu con una deuda total de 1.633 millones d'euros


Jaime Rabanal, conseyeru d’Economía y Facienda, dio a conocer les cifres de la Cuenta Xeneral del 2010 que ta acabante d’aprobar el Conseyu de Gobiernu. La deuda total de l’Alministración ye de 1.633 millones, el 7,1 por cientu del PIB.

Un añu enantes yera del 4,8 por cientu del PIB, lo que muestra una medra de más de dos puntos nel 2010, dalgo que Rabanal achacó al esfuerciu del Gobiernu del país en caltener la economía nacional. Pela so parte, la media estatal ye del 10,9 por cientu. De la cantidá total de 1.633 millones de deuda que tien Asturies, 1.524 millones correspuenden a l’Alministración y 109 al sector públicu, incluyendo asina la deuda d’organismos y empreses públiques.

Al finar 2010, l’endeudamientu formalizáu representa menos de la metá de los ingresos corrientes del país: un 47,1 por cientu n’Asturies frente al 79,5 por cientu estatal. Tamién la deuda per cápita queda n'Asturies (1.506 euros) perbaxo de les comunidaes autónomes (2.463,6 euros).Rabanal prevé que la deuda nel exerciciu 2011 quede sobre los 1.800 millones d’euros.

El conseyeru en funciones aprovechó la so intervención pa facer un llamáu a la “responsabilidá” a tolos responsables políticos. "Convién nun facer ruíu con delles coses", señaló, apelando a la prudencia a "los que vienen y los que se van".

Fonte: Asturies.com