lunes, 14 de febrero de 2011

¿ Hasta cuando vamos confiar nel sindicalismu capitalista español ?


La plantiya de Barros acepta'l recorte énte l'amenaza de zarru de Duro Felguera. El 31% de la plantiya votó a la escontra d'aceptar el recorte pesie al ultimatum de DF.

Los mayoría de la plantiya del tallerón de Barros aceptó la última propuesta de Duro Felguera pa la factoría llangreana qu'inclúi un recorte de 75 puestos de trabayu. Nuna asamblea de más de trés hores, los trabayadores decidieron abrir otra vez calces de negociación cola compañía tres l'ultimatum col que menanciaba col pieslle dafechu.

L'asamblea desendolcóse nes instalaciones de CC OO del Nalón en Llangréu y los trabayadores decidieron, por 68 votos a favor, 33 en contra y 6 abstenciones, reabrir negociaciones con Duro Felguera «tomando como base la última propuesta de la empresa», que, nun principiu sedría aceptada «con condiciones». Aceptaríen asina dexar la plantiya en 69 persones, prexubilaríense 35 empleados; tramitaríase la baja por incapacidá a nueve y otros nueve sedríen traslladaos a centros de trabayu n'Asturies. Amás, 22 trabayadores incorporaríense definitivamente a las filiales de Duro a las que ya foren treslladaos temporalmente

Esta selmana la empresa afirmó que taba dimpuesta a zarrar directamente el taller de Barros si no se seguía coles negociaciones. «Podemos calificar directamente la so actitú como terrorismu patronal, chantaxea a la plantiya non abonándo la so paga cuando'l grupu empresarial tuvo esti añu 107 millones de euros de ganancies», señaló Pablo Barroso del Comité d'empresa.

El Supremu desestima tolos recursos contra l'anulación del PXOU de Llanes


Una sentencia de la sala de lo Contencioso-Alministrativo del Tribunal Supremu decidió desestimar el recursu interpuestu pol "Principado" y el Conceyu de Llanes contra la sentencia del Tribunal Superior de Xusticia d'Asturies de 2007 qu'anuló el Plan Xeneral d'Ordenación Urbana tres un recursu xudicial d'Andecha Astur.

El Supremu decidió tornar tolos motivos de casación alegaos y declaró que 'nun hai llugar' a los recursos de casación interpuestos pola Xunta de Compensación del Plan Parcial S.A.O.3 'La Portiella-Pancar', la Xunta de Compensación del Plan Parcial 'La Huertona', el Principáu d'Asturies, el Conceyu de Llanes, y la Xunta de Compensación del Plan Parcial 'La Talá', contra la sentencia de la TSXA. Contra la sentencia nun cabe recursu ordinariu dengún.

Foi'l 11 d'abril de 2007 cuando la Sala de lo Contencioso Alministrativu del Tribunal Cimeru de Xusticia del Principáu d'Asturies (TSXA) anulaba'l Plan Xeneral d'Ordenación Urbana de Llanes (PGOU) por non afaese al ordenamientu xurídicu'. El recursu xudicial foi presentáu pola formación nacionalista Andecha Astur contra l'alcuerdu del 10 de xunetu de 2002 adoptáu pol Plenu de la Comisión d'Urbanismu y Ordenación del Territoriu d'Asturies (CUOTA), al igual que l'alcuerdu de dichu Plenu de fecha de 15 d'abril de 2003, consecuencia del anterior, relativu al Testu Refundíu del PGOU.

FONTE: Infoasturies

N'Ast entama col Voluntariáu Llingüísticu


El voluntariáu llingüísticu ye una actividá empobinada a qu'aquelles presones que nun saben falar asturianu, o que nun tienen posibilidá d'emplegalu na so vida diaria pola situación de marxinación y represión llingüística que carecemos n'Asturies.

Lo que se pretende con esti voluntariáu ye qu'estes presone puean ponese en contautu con voluntarios colos que falar n'asturianu, de tala miente que nunos casos deprendan la llingua de forma efeutiva, y n'otros casos, puean recuperar el vezu de falar n'asturianu.

Los voluntarios destienen una horina a la selmana (demientres un mínimu de 10 selmanes) a charrar con presones que quieran deprender o prauticar l'asturianu con normalidá n'estremaos contestos sociales.

Ser voluntariu requier un esfuerzu curiosu, darréu que supón invertir un númberu d'hores pa dar sofitu a una presona pa que deprenda asturianu. Amñas el voluntariáu acarreta la participación nel entamu d'estremaes actividaes que pretenden dar a conocer aspeutos de la rialidá asturiana.

N'Ast abre la posibilidá de participación a toes aquelles presones que tean enfotu en participar, ensin denguna esixencia académica pa participar, namás la capacidá d'usar un asturianu correchu. En tou casu les presones que s'apunten asisten a un cursu de formación enantes d'entamar la so actividá, poniéndose-yos a la so dimposición materiales y recursos (guíes, vocabularios, páxines ueb, ect.) que resulten de gran utilidá.

Pa participar nesti proyeutu: nast.oficialida@gmail.com