lunes, 9 de marzo de 2009

L’IRA Auténticu reaparez con un ataque a una base militar británica nel Ulster.


L'IRA auténticu, grupu escindíu del Exércitu Republicanu Irlandés en 1997, vindicó l’ataque a una base británica n'Irlanda del Norte, baxo soberanía ritanica, que dexó dos militares muertos. El Sinn Fein condergó l’aición armada y asegura que pue poner en pelligru’l procesu de paz. El Sinn Fein, nuna nota prensa, afirmó qu’esti ataque escontra los britanicos ye un erru y ye contraproducente. Gerry Adams dexó claro que dende’l SF nun apreben esti tipu d’ataques na situacion d’anguañu, y que nun contribuyen al desáu de reunificación d’Irlanda, según el cabezaleru republicanu con esta aición armada, l’IRA auténticu busca destruyir los progresos fechos dende que se firmaren los alcuerdos de Stormont y tornar a la situación bélica anterior.

L’IRA Auténticu, Real Irish Republican Army (RIRA), ye una escisión del IRA, que nun apreba’l devenir de los acontecimientos a partir del procesu de paz y que decidió siguir cola llucha armada, hasta conseguir espulsar a los británicos de la islla. L’IRA auténticu oponense a cualisquier salida política que nun suponga la reunificación y la independencia d’Irlanda.

Tanto Gordon Brown, primer ministru británicu como la totalidá de partíos irlandeses zarraron files en defensa del procesu de paz trés la aición armada que supunxo la muerte de dos soldaos britanicos n’Irlanda del Norte.

Noticia espublizada n'Infoasturies.