jueves, 12 de agosto de 2010

Darréu diz que la meyor manera de finar cola situación de entreguismu y emigración ye la desobediencia civil


La organización xuvenil Darréu vien d'amosar una nota prensa valorando los datos asoleyaos pel Institutu Asturianu d’Estadística asitiando la perdida decuasi 82.000 los mozos y moces qu’Asturies dende 1991. Pa Darréu los datos amuesen ensin dulda "lo que dende la nuesa organización, y tolos coleutivos políticos y sociales non entreguistes llevamos denunciando dende va años. El fenómenu d’emigración forciada sigue medrando y la crisis permanente que vive Asturies nun dexa otra a lxs más xóvenes que colar del so país a la gueta d’una vida con más oportunidaes y menos precariedá".

Dende los años 80, esplica Darréu, coleutivos políticos, "sobremanera del ámbetu soberanista, lleven denunciando esta murnia realidá énte la sociedá asturiano, munches vegaes acusaos de catastrofistes. Güei vemos que los catastrofistes teníen y tenemos razón".

La organización independentista responsabiliza "a los gobiernos centraliegos de PSOE y PP, colos sos cómplices" de ser culpables d’esta situación "llaceriosa" . "Nun podemos escaecer que la estratexa pela so parte ye nidiamente consciente ya intencionada, cola fin de desactivar a la mocedá, principal fuercia de tresformación social y conderga al país a una situación de inmovilismu ensin precedentes" alvierte Darréu que camienta que "los políticos asturianos tienen de tar pa defender los intereses d’Asturies, non pa vender cuasi de baldre la nuesa fuercia de trabayu, sobremanera la meyor formada".

Darréu entiende qu’esta situación yera "predecible", yá que "un país qu’arrecostina una crisis social y económica nun pue optar a otra cosa qu’a la precariedá y la emigración". Pa la organización moza, Asturies nun pue protexese por si mesma "mentantu tea nesti procesu de desindustrialización y privatización, el mesmu que ta enllenando de dineru a la oligarquía y los políticos que malgobiernen el país". Poro, Darréu camienta que la meyor manera de finar cola situación "d’entreguismu y emigración que carecemos" ye la "desobediencia civil" contra "l’Estáu Español y los políticos que lu representen n’Asturies".

Dende la organización de mocedá independentista revolucionario, llamen a los y les xóvenes a "combatir" esti procesu, amosar el so refugu "al sistema lliberal qu’afuega esti pueblu" y a "organizase pa entamar un procesu d’activación social, en clave soberanista y socialista que fine con estos atropellos a la mocedá asturiano".

"Namái faciéndonos respetar como xóvenes conscientes y activos, podremos finar con esta situación de destierru y venta d’Asturies al capitalismu en crisis", finen.

Fonte: Infoasturies.