martes, 25 de diciembre de 2012

Tres mozos de Figaréu imputaos agora pol 14P

Reciben citaciones xudiciales por mirar cómo la Guardia Civil retiraba una barricada.
 
Durante la fuelga xeneral del pasáu 14P la Guardia Civil identificó en Figaréu a tres mozos que miraben cómo los axentes retiraben una barricada incendiaria nesa población. Seis selmanes más tarde vino la sorpresa pa los rapazos cuando agora reciben una notificación xudicial pola que se-yos abre un espediente nel que podríen condenalos a una multa d’ente 300 y 30.000€. Conceyu Abiertu por Mieres denuncia estos fechos y amuesa’l so sofitu a los imputaos.
 
Demientres la xornada de fuelga xeneral del pasáu 14 de payares, tres mozos fueron identificaos en Figaréu mentantu miraben como la Guardia Civil trataba d’acabar con una barricada qu’un grupu de piquetes plantó nesta llocalidá del conceyu. Nesi intre, la Guardia Civil identificó a estos xóvenes, los cuales nun taben faciendo absolutamente nada. Esi día nel Conceyu de Mieres yá hebo munches otres identificaciones y un deteníu. Pues bien, estos tres mozos acaben de recibir una notificación de multa d’ente 300 y 30.000 euros. El so delitu foi tar na cai observando lo que pasaba.

 La organización soberanista Conceyu Abiertu por Mieres quiso "amosar el nuesu sofitu a estos mozos y pidir a la vecindá del nuesu conceyu la so solidaridá pa con ellos. Consideramos propiu d’un sistema antidemocráticu, autoritariu, reaccionariu y déspota esti tipu de midíes de calter represivu". Les motivaciones recibir anguaño l’avisu de multa tán bien nidies pa CA: "l’únicu fin ye amedrentar a la xente y aparar la rempuesta social a los recortes, les imposiciones y l’agresiva fola neolliberal que l’Estáu español ta llevando alantre. Dende Conceyu Abiertu por Mieres acusamos a la Guardia Civil d’abuso de poder y creemos que cola represión nun pueden facer nada. Entendemos que’l Pueblu Trabayador Asturianu y de Mieres ta esconsonando cada día más y cuando un pueblu llucha pola xusticia y la dignidá nun hai represión qu’apare a la xente".

FONTE: Glayiu.org

Que los árboles nun te torguen ver la viesca

Asina reza un dichu que nos sollerta de la necesidá de nun perdenos nos detalles en desterciu del oxetivu. Tamién esiste otra versión: "Al neciu cuando-y señalen la lluna mira’l deu" que vien dicir básicamente lo mesmo. Y nun ye que nun tea acordies con esti dichu, que lo toi, sinón que toi en contra de "escaeceme" de los árboles pa ver el monte.Y esplico.
A la de falar de crear "daqué" n’Asturies capaz de llevar el ritmu, si decidimos a llantar cara en tolos terrenes de xuegu, siempres surde la gran dulda de si dientro del aparatu d’IU hai sitiu pa desenvolver les polítiques que se reclamen dende los mmss.
De mano hai que plantegase y recordar el pasáu d’esta formación política surdida del PCE, xuntu con AP, l’antepasáu del PP, que fueron los máximos opositores a l’autonomía d’Asturies, a la que consideraben una rexón más de la gran España o Castiella o Lug sabe qué, y nun se-y puede considerar más qu’un coautor del Estáu lliberal que güei nos azota con otra de les sos crisis. Pero nun voi centrar, nin tanto, en fai 30 años.
Hai namás unos pocos años IU aceptaba entrar nel gobiernu d’Asturies faciendo de muleta al PSOE en xurando y prometiendo la oficialidá de la llingua asturiana, y fizolo ensin ella. ¿La resultancia? Cárcele pa Candido y Morala amás de la mayor fola de represión dende la dictadura na que la policía, lliteralmente, esperábanos nes puertes de les nueses cases p’acosanos, fomentaba la política de la subvención apostando pol capitalismu "bonu", miraben pa otru llau cuando Areces llamaba lleendes urbanes a los mozos o se destruyía la nuesa mariña en planes urbanísticos d’ayuntamientos alloriaos y entraba nel conseyu de Cajastur mientres yera destruyíu dende adientro.
Igual nun lo vemos porque Évole nun lo denuncia en Salvados, pero negar la so responsabilidá ye negar la mayor ya inda nun-yos escuché pidir perdón sinón un "Aceptábemos unes coses pa salvar otres" que nun se alloña enforma del discursu "Ye lo qu’hai que faer" que tanto se critica a Rajoy. Y esto nun lo digo yo, dizlo el mesmu Julio Anguita nuna entrevista
<http://cordopolis.es/julio-anguita-...>
"¿Cuál foi’l fallu de la esquierda? Qu’entró nes instituciones y consideró que son respetables. Les instituciones nun son n’absolutu respetables. Eso ye mentira. Tán al serviciu del poder económicu"
A última hora, IU apurriría un gran pesu sociolóxicu pero sería, a la llarga, un gran llastre que se alloña del allugamientu estratéxicu lóxicu "Nun esperar que l’enemigu nun nos ataque sinón construyir daqué que nun sía atacable." y evidentemente IU ye, por si, bien atacable, como sufrieron los compañeros del SAT cuando-yos recordaben, en toles entrevistes, que la so federación diera’l gobiernu d’Andalucía al PSOE, al PSOE de les prexubilaciones y que llevaba 30 años ensin solucionar el problema de la tierra n’Andalucía.

A última hora, IU apurriría un gran pesu sociolóxicu pero sería, a la llarga, un gran llastre que se alloña del allugamientu estratéxicu lóxicu "Nun esperar que l’enemigu nun nos ataque sinón construyir daqué que nun sía atacable." y evidentemente IU ye, por si, bien atacable, como sufrieron los compañeros del SAT cuando-yos recordaben que la so federación diera’l gobiernu d’Andalucía al PSOE


Tamién debemos replanteanos si IU, como dicen, camudó.
La so entrega al PSOE del gobiernu asturianu paez indicar lo contrario amás d’unes cuantes noticies que-yos azotaron nos pocos conceyos que dirixen:
  • En Mieres gasten dineru público pa sofitar a una participante d’un programa televisivu y vuelven cobrar el IBI a los mozos que merquen vivienda, una llei qu’ellos propunxeron na oposición.
  • En L.lena despiden a una trabayadora por quedar embarazada y porque tenía un contratu de tres años, y ye qu’al paecer les muyeres tienen de quedar embarazaes cuando nun tienen contratu, que ye lo suyo.
Tampoco en Madrid tan llibres de pecáu aceptando’l vetu d’UPyD a Amaiur por pidimientu del PSOE...
Nun hai qu’escaecer, como denuncia’l compañeru Xose n’otru artículu
<http://www.glayiu.org/fusion-de-con...>
, qu’el so brazu sindical, CCOO, pide la fusión de conceyos, abrazando’l discursu de la estrema derecha de que la culpa de la crisis tienla conceyos como Llaviana o Llangréu.
Y yá nun ye solo la mentira económica de qu’un conceyu mayor daría meyor serviciu, los uvieínos tenemos unes faroles coyonudes pero non plan d’empléu, sinón que se alloña de cualesquier espíritu de lo que se ta pidiendo nes cais: "Más democracia" y la prueba de qu’estos nun s’enteraron de nada nos últimos años: Ante una crisis na que’l poder concéntrase en cada vez menos manes ellos proponen menos manes... Vamos, qu’anque medios allegaos redacten noticies grandones del sofitu de "líderes" del 15M al so partíu la cosa camudó poco.
En cuanto al futuru, los sos oxetivos, son bien tibios, cuando non frios. Nun se siquier si s’atreveríen a pidir al PSOE una consulta pola República a cambéu del gobiernu o si va ser abondu con felicitar al Rei pol so cumpleaños recordando-y qu’ellos son repúblicanos.
Nun se a vós pero a min danme la sensación de que nun tienen nengún oxetivu. Esto ye, el PP quier vender tolo público y asonsañar el modelu EEXX. El PSOE, sicasí, prestai más crear empreses privaes con perres públiques pa colocase. Pero IU? De verdá, que quieren? Que la cosa camude por arte de barrabiellu? De verdá que cuando Lenin falaba del izquierdismu debía pensar nellos.
En definitiva: si los mmss d’Asturies queremos camudar les coses, pero camudales de verdá, si decidimos a dexar de ser ferramientes de resistencia pa ser d’ataque
<http://empotronau.blogspot.de/2012/...>
, tenemos que partir de la premisa de la victoria, non de les medies tintes, que para eso quedamos en casa y votamos cada 4 años, o non, que pal casu ye lo mesmo.
Hai que considerar los beneficios de les nueses acciones, arrincar un cachín de tierra más a esos famosos "mercaos", y que sía esto lo que nos motive, non el llograr una manifestación mayor o menor o llograr un diputáu o un lo que sía.
Hai que saber que ye la nuesa fuerza lo que nos detien y les nueses acciones son lo que-yos detienen a ellos. Podemos faer lo que suañemos, ellos namás lo que-yos dexamos. Tenemos de afaenos na nuesa inadaptación, ye mentira qu’hai que moderase pa llegar alto, abrazando les nueses contradicciones anteponiendo la ciencia a la utopía. Sabemos que claudicar ye la muerte. Nun esiste victoria en ceder pa tocar el poder. Tenemos de odiar tanto como amamos pero ensin cayer en manipulaciones de sentimientos, emociones o razones. Usemos el corazón pero caltengamos la mente fría.
*Unes hores depués d’acabar esti artículu Gaspar Llamazares ufre al PSOE facer un "frente d’izquierda". Siento que perdí el mio tiempu desenmazcarando a IU cuando ellos solinos lo faen tan bien...

Artículu de Nacho Muñiz en Glayiu.org