lunes, 30 de julio de 2012

Conceyu Abiertu por Uviéu pide cordura na xestión del sistema de llimpieza y les sos sanciones

Va unos díes la sociedá uvieína tuvo conocimientu de l’amenaza del Ayuntamientu a una vecina de la cai Xeneral Elorza con una multa que podría dir ente los 45.001 euros y los 1,7 millones d’euros. El “delitu”, según despliquen dende la Casa Conceyu, ye l’atropu por parte de téunicos de mediu ambiente d’una bolsa de basoria pasaes les nueve de la mañana, atopando nel so interior documentos identificativos de la citada vecina. Poro, dende la Conceyalía de Llimpieza, decidieron abrir un espediente sancionador, que cola aplicación de la Llei de Residuos puede desembocar nuna multa coles cifres enantes citaes.

Dende Conceyu Abiertu por Uviéu consideramos, en primer llugar, qu’una sanción de tal calter por una bolsa de basoria na cai a deshora ye absolutamente inxustificada, y más tres les afirmaciones de la ciudadana afitando qu’ella dexó la bolsa depositada nel cubu. Y lo cierto ye que los cubos de basoria tan espuestos a la manipulación de terceres persones, polo que creyemos qu’en nengún casu se debe aplicar una sanción de tales proporciones, que dende esta formación nun atalantamos dende otru sentíu que’l meramente recaudatoriu. Nun siendo d’otra manera, ye un auténticu sinsentíu una posible aición penatoria de tal calibre por esi fechu. Ta mal dexar la basoria nel primer sitiu que s’atope, pero llamamos a la cordura de les partes implicaes.

Per otru lláu, nel mesmu conceyu nel que se pretende aplicar una “multa exemplar” a una ciudadana por un fechu aislláu, vemos cómo s’acumulen vertederos improvisaos y en plenu crecimientu en zones como San Cloyo, ensin que nin FCC –la concesionaria de les llabores de llimpieza- nin l’Ayuntamientu faigan nada pesie a les continues quexes vecinales. Ehí debería poner la Conceyalía de Llimpieza los sos esfuerzos y consideraciones, nes quexes vecinales, y nes deficiencies que FCC ufre na so xestión.

Tamién vemos cómo la filosofía de llimpieza nel nuesu conceyu ta basada en que “si se mancha más, ponemos más medios pa llimpiar”, en llugar de buscar métodos de calter educativu o incluso un replantegamientu d’aquellos aspeutos que seyan poco eficaces o meyorables, ello xunío al inevitable rasgu mercantil que toma esta estaya dende’l mesmu momentu que ye privatizada.

En definitiva, pidimos menos amenaces mediátiques de sanciones desproporcionaes, y encamentamos a la Casa Conceyu a escuchar les denuncies y suxerencies de la ciudadanía p’algamar una ameyora del serviciu, que pa entamar debería ser desendolcáu y xestionáu pol propiu conceyu, y non por una concesionaria privada.

La represión continúa

Dos militantes de la CSI de la Cuenca’l Narcea, son víctimes de la represión, acusaos de participar en cortes de carretera demientres el conflictu de la minería.

A ún d’éllos impónse-y una sanción que puede dir de 300 a 30.000 euros.

El segundu tien de declarar el prósimu xueves, 2 d’agostu, a les 10:00 h., nos xulgaos de Tinéu, imputáu por dellos delitos derivaos de la so presunta participación nun corte carretera. Dase la circustancia de que yá ye la segunda vegada qu’esti trabayador ta imputáu polos mesmos motivos.

Pa la CSI resulta vergoñosu que la ¿Xusticia? S’ensañe colos y coles trabayadores que namás defenden la so forma de ganase la vida, demientres los braeros culpables d’esta cris continúen enriqueciéndose.

Andecha propón oficialmente retirar el financiamientu al Festival Aériu

Remembra a IU que ye corresponsable d'esta eshibición d'españolismu militarista y entrúgase si vieron la lluz, si carecen “Alzheimer” o a cencielles ye hipocresía.

Andecha Ástur presentó nel rexistru del Conceyu de Xixón una propuesta por que se retire'l financiamientu municipal a la exhibición d'españolismu militarista que supon el Festival Aériu”, recordando que la nuesa ciudá tien el desafortunáu privilexu de ser la primer ciudá europea bombardeada dende l'aire (1934, pol Exércitu de la República española) y de siguío pol Exércitu franquista español (1937), lo que sedríe motivu abondo pa evitar asemeyáu tipu d'actos.

Nel mesmu senu arguméntase qu'esta triba d'espectáculos non promueven precisamente una cultura de la paz y la solidaridá internacional, sinón qu'emponderen l'eshibicionismu de la fuercia militar, amarutando n'acrobacies y espectáculu’l gran poder destructivu de les armes que díi ente díi maten neños y presones inocentes. Por nun citar tamién, nel actual contestu económicu, la necesidá d'amenorgamientu de gastos públicos superfluos.

Per otra parte y énte les declaraciones del voceru del grupu municipal d'Izquierda Unida nel Conceyu de Xixón, Jorge Espina, pidiendo la retirada del financiamientu municipal al Festival Aériu, Andecha Ástur quier recorda-yos que tal exhibición d'españolismu militarista tien el so orixe baxo’l gobiernu de coalición PSOE-IU, y entrúgase si'l so cambiu d'opinión débese a que por fin se dieron cuenta de que, nes sos propies pallabres “los aviones que desfilen nun sirven precisamente pa partir carambelos ente los neños sinón pa participar en guerres onde s'asesina a presones”, si carez dalguna alteración de la memoria, o si a cencielles ye una de les avezaes amueses d'hipocresía a les que mos tien acostumaos esta organización.

Seya que non, Andecha Ástur propón-y a IX qu'en cuentes de faer declaraciones fatues a los medios de comunicación, facilite que llegue al Plenu la nuesa propuesta de retirada de financiamientu, o nel so defeutu que presenten una propia.

FONTE: www.andecha.org