domingo, 29 de marzo de 2009

Txomin Goñi condergáu por faltes y non por delitos, como quería el PSOE de Llanes.


“Una victoria importante pa siguir denunciando la especulación y la corrupción n’Asturies”.

El Xulgáu de lo Penal d’Uviéu dictó sentencia pol xuiciu contra Txomin Goñi, por presuntos delitos nun Plenu del Ayuntamientu de Llanes nel que s’aprobó’l Plan Parcial de La Talá. El fallu conderga’l dirixente vecinal por una falta de perturbación del orde públicu y una falta de “lesiones” con multes de 1000 € y 180 € pa indemnizar a un policía municipal. Llibra asina la pitición de dos años y mediu del Ayuntaientu de Llanes.

L’acusación particular, l’Ayuntamientu de Llanes (PSOE), pidía 2 años y 5 meses de cárcele al imputái dellos delitos y delles faltes. Pesie a que la Fiscalía yá retirare los sos cargos de delitu dexándolos en simples faltes, al considerar non axustada a derechu la decisión de l’Alcaldesa de desagospiar a un ciudadanu pol simple fechu de llevar una camiseta denunciando la illegalidá del plan parcial.

L’Agrupación de Colectivos Asturianos (ACA), l’Agrupación de Vecinos y Amigos de Llanes y la Plataforma escontra la Represión y les llibertaes asoleyaron un comunicáu conxuntu tres la sentencia. Pa los colectivos “ye más qu’evidente qu’esti resultáu xudicial tien muncho que ver cola gran movilización ciudadana y allarma social creada pola petición de 2 años y medio de cárcele por denunciar la especulación urbanística y la destruición de la costa que ye patrimoniu de toos”.

Pa los colectivos “la recoyida de miles de firmes de apoyu a Txomin Goñi, el repartu masivu de fueyes informatives, la gran repercusión n’Internet, la presencia constante de ciudadanos acompangandolu nos sos 15 díes de fuelga fame, la importante concentración na entrada de los Xulgados el día del xuiciu, son fechos qu’amuesaron la repulsa de los ciudadanos” y entrúguen “¿Cómo se pue pedir cárcel pa los que denuncian la especulación y non pa los especuladores?”.

Los colectivos tienen claro que “sin esti rechazu ciudadanu a la penalización de Txomin, güei tendríemos un grave precedente marcáu na piel d’un ciudadanu pa torgar que la rempuesta social a los abusos de poder s’abra pasu”.

Los colectivos ciudadanos y sociales qu’acoimpangaron a Txomin Goñi agradecen a tolos que sofitaron el casu “que consideramos una victoria importante pa siguir denunciando la especulación y la corrupción n’Asturies”.