jueves, 23 de febrero de 2012

Comunicáu mov. estudiantil asturianu en solidaridá cola llucha en Valencia.

Les Asamblees d´Estudiantes de la Universidá d´Uviéu REFUGEN Y CONDENEN la brutal actuación que les fuerces represores del Estáu Español tuvieron durante tola selmana pa colos estudiantes, padres, madres y docentes de l´IES Luis Vives de Valencia, en llucha polos sos drechos y defendiendo la Educación Pública.

La situación actual d´acosu y derribu que tamos sufriendo a tolos niveles namás que dexa a los estudiantes que, al traviés d´Asamblees, faigan movilizaciones escontra d´esti ataque frontal pa cola educación pública, asina como escontra de la represión a quienes la sofiten y, d´igual forma, escontra de les medíes tomaes, tantu por esti gobiernu como pol anterior, en materia llaboral, coles dos reformes llaborales que condenen a la mocedá a una eterna precariedá que supón una innegable perda de drechos que nun fueron fáciles d´algamar.


Mañana nel C.S. La Semiente



Gastos policiales pa escueles y hospitales

La Corriente Sindical d’Izquierda quier asoleyar la so solidaridá coles estudiantes de Valencia, asina comu col restu les movilizaciones entamaes per tol Estáu español.


El panorama ye “too un exemplu” del futuru que nos espera: policíes agrediendo brutalmente a menores d’edá, que namás pedíen daqué tan fácil de pescanciar comu tener calefación nes aules; el xefe de la policía en Valencia calificando a los y les estudiantes de “enemigu” y la Delegada’l Gobiernu llamando “anécdotes” a los graves sucesos ocurríos.


Pa la CSI, la movilización de les universidaes y centros d’enseñanza yá ye la única igua que-y queda a una mocedá que s’atopa con un 50% de paru, una enseñanza condergada a la precariedá y un futuru de trabayu esclavizáu. Por too ello, la CSI quier facer un llamamientu a tola mocedá asturiana y del conxuntu l’Estáu, pa que continúen esta llucha, porque ta en xuegu la so educación y el so futuru.