lunes, 23 de noviembre de 2009

Bloque críticu nel manifestamientu de mañana martes en Llangréu pol futuru llaboral nes cuenques


Postura de la CSI del Nalón y el Caudal( Castellán) :

La CSI de las Cuencas expresa su desacuerdo con los planteamientos que subyacen en la convocatoria realizada por CC.OO, UGT y USO para el martes 24 de noviembre. Tal y como se explica en un comunicado, esta manifestación llega tarde, consituye una respuesta insuficiente, maquilla una realidad plagada de EREs firmados por los convocantes y desvía la atención de la situación general de las Cuencas, donde además del paro nos encontramos con emigración, especulación urbanística, deterioro medioambiental... todo ello fruto de una política diseñada más allá del ámbito de las empresas y que, por tanto, debe ser contestada también más allá de éstas.

Para la CSI, la solución comienza por la construcción de un tejido productivo que responda a las necesidades sociales y a los problemas medioambientales, así como por el establecimiento de una Renta Básica o la defensa de la soberanía alimentaria.

A pesar de las críticas a los sindicatos CC.OO y UGT, la CSI participará en la manifestación -con salida a las 19:30 de la tarde del Parque Dolores Duro (La Felguera)- para exigir más movilizaciones contra la patronal y su Gobierno y en defensa de los intereses de los trabajadores de las Cuencas y de Asturias.

Asímismo, la Sección Comarcal de la CSI en el Valle del Nalón ha publicado un comunicado en el que denuncia el negocio que supone la crisis para muchas de las empresas creadas con los fondos mineros, distanciándose así de la imagen de la crisis como algo que nos afecta a todos por igual como la estaciones del año. Por otro lado, defiende la importancia de un sindicalismo combativo y la necesidad de una reactivación social mediante "la recuperación de la conciencia de clase perdida tras años de traiciones, frustraciones y desengaños que en muchos casos tienen como culpables a las organizaciones que ahora nos llaman a manifestarnos".

Crónica de la CAA del 20-P.


Pese a que la tarde del vienres foi una tarde de lluvia mas de 150 persones sumaronse a la manifestación convocada pola CAA a les 20 hores.
Tres una pancata na que podía lleese " +TRABAYU - POLITICOS" los manifestantes tomaron la carretera en Naval Xixón, ya que la policia nun fizo'l so trabayu.
La primera parada foi na puente xunta la comisaria nazional onde s'escolingó una pancata na que podía lleese "EQUÍ MATARON A DAVID BLANCO" con una flecha que señalaba la comisaría n'alcordanza del rapaz muertu nos sos calabozos el pasáu 26 d'Avientu del 2008 y cuyu casu siguí ensin esclariase.


Nuna manifestación combativa traques de petardos y canticos como "+ TRABAYU - POLICÍA" "OBRERU DESPEDÍU, PATRÓN COLGÁU" "PUXA ASTURIES ANTIFACISTA"... acompañaron a los antifacistes peles cais de Xixón que portaben banderes asturianes y de collores que portaben los militantes de la CAA.
Al finar la manifestación, fizose un mural na Casa Sindical cola cara de David Blanco y n'alcordanza de toles victimes de la dictadura de la democracia.
Dende la CAA valorose positivamente la manifestación ya que yera la primera que se convocaba unicamente como CAA.


L'anecdota foi protagonizada por unos megasuperactivistes neonanzis que demientres la manifestación trescurria peles cais xixoneses tiraron una bengala a la ANARXYA DISTRY, situada nos baxos de la casa sindical, glayaron " arriba ejpaña" y volvieron a metese nel so BMW pa dir, de xuru, a cellebrar tan importante trunfu de les idees supremacistes.






Pela nueche mas de 400 persones vibrarón col
ASTURIES ANTIFA ATTACK. La CAA agradez a SC GANJA SOUND, NEBULA SELEKTAH, DORIS, GOMERU, A QUEMARROPA y DIXEBRA LA SO DESINTERESADA COLLABORACIÓN, a tolos collaboradores y militantes l'esfuerzu realizáu y al publicu la so presencia.

Fai! entama un conciertu contra la ordenanza cívica n'Uviéu. ADIZIÓN ETÍLIKA, VINAGRE DE SIDRA + GRUPU INVITAU


La organización d'esquierda soberanista cellebrará esti vienres 27 en La Calleja la Ciega (Cai Martínez Vixil, 14) d'Uviéu un conciertu reivindicativu como reaición énte la más que posible aprobación de la "Ordenanza Cívica de Convivencia Ciudadana" del conceyu carbayón, que reprimirá al traviés de multes d'hasta 3.000€ la llibertá d'espresión nes cais d'Uviéu, acosará la mendicidá y a los "ensin papeles" y torgará les formes alternatives d'ociu mozu na capital d'Asturies.

El conciertu entamará a les 19.00 hores y cuntará cola participación d'Adizión Etílika, grupu de Hardcore de La Pola (L.lena) y Vinagre de Sidra (Punk de Xixón), xunto con un grupu convidáu. La entrada va ser de 3€ y durante'l conciertu desplicaráse en qué consisti esta ordenanza y les consecuencies qu'en forma de represión de les llibertaes va trayer consigo.

De la mesma manera, Fai! vien de consiguir qu'una propuesta de resolución relativa a la ordenanza d'esta organización fore aprobada nel Conseyu de la Mocedá d'Uviéu. Nella, esplicitábase que'l CMU va pidir una entrevista cola conceyala responsable de la "Seguridá ciudadana" pa treslladá-y les postures del Conseyu énte les normes represores del Ayuntamientu. Amás, el CMU y la so permanente comprometíense a facer un actu artísticu-reivindicativu nel que se diba pintar la fachada del Conseyu p'amosar la so refuga a la metodoloxía de les multes y les porres que Gabino quier pa Uviéu.



ORDENANZA REPRESORA ¡NON! CONVIVENCIA CIUDADANA Y DEMOCRACIA DIRECTA Y ASAMBLEARIA ¡SÍ!


N'Uviéu, a 23 de payares de 2009.

www.fai-asturies.org

El CMU asítiase a la escontra de la "ordenanza ciudadana" represora d'Uviéu arriendes d'una propuesta de resolución presentada por Fai!


Énte la que paez inminente entrada en vigor de la "Ordenanza de convivencia ciudadana" aprobada pol grupu popular del Ayuntamientu d'Uviéu, Fai!, organización d'esquierda asturiana, llevó al Comité Executivu del Conseyu de la Mocedá d'Uviéu, entidá qu'ostenta la representatividá del asociacionismu mozu d'Uviéu y la comunicación coles instituciones del conceyu, una propuesta de resolución d'urxencia con un posicionamientu énte esti tema.


Na resolución, que finalmente foi aprobada, pídese un conceyu del presidente del Conseyu de la Mocedá d'Uviéu, David Mérida, cola conceyala de Seguridá Ciudadana, Conchita García, pa treslladá-y les propuestes de la mocedá aprobaes pol Conseyu no que cinca al ociu y a les llibertaes d'espresión y artístiques nesti conceyu, que choquen frontalmente cola nueva ordenanza. Asina, pa rematar la oposición del Conseyu de la Mocedá, la permanente del CMU va confeccionar un mural artísticu y reivindicativu na fachada de la so sé a la escontra de la entrada en vigor d'esta ordenanza nueva y pola apertura d'un procesu de debate popular ente la ciudadanía no que cinca a estes temátiques nes que de xuru que va haber puntos d'entendimientu más alló de la vía represora, la de les multes y l'acosu, pola que paez apostar esti Ayuntamientu de Gabino de Lorenzo.

A xuiciu de Fai!, esta ordenanza penaliza y coarta d'una manera mui grave la llibertá d'espresión al traviés de campañes d'axit-prop o l'arte urbanu con penes de trés mil euros, por exemplu, al tiempu que tamién va torgar la mendicidá, la persecución a les prostitutes o de les espresiones populares d'ociu y consumu d'alcohol nes cais.


Fai! entiende qu'en realidá l'Ayuntamientu d'Uviéu regula per escrito lo que venía asocediendo de facto nos últimos años, cola persecución de les formes alternatives d'espresión, negándonos los calces tradicionales de difusión de convocatories, campañes etc. a los coleutivos sociales d'Uviéu, afogando les reivindicaciones que-y molesten, nun conceyu nel que la democracia nun s'atopa per nenyuri. Un conceyu al que-y habríen de dar el premiu, tamién, de "espátula d'oru", arriendes de ser esta ferramienta indispensable nel llabor de les brigaes de llimpieza, con instrucciones precises pa la erradicación de cualisquier mensaxe "subversivu" que llegue a les cais d'Uviéu. Por supuesto, estes instrucciones que torguen la contrainformación nun se dan cuando se promocionen eventos como corríes de toros, circos o nes mesmes elecciones, tapando la voz de "los y les que molesten" pa que nun tengan espaciu pa la so espresión.

No que cinca al coleutivu inmigrante y a la xente más necesitao esta persecución fáise inda más ablucante, pretendiendo "llimpiar les cais de maleantes" al más puru estilu de la estrema derecha. Daquién habría d'entrugá-y a la Conceyala de "Seguridá Ciudadana" uvieína cómo va facer frente una persona indixente a una multa por mendicidá, si esta mesma ye la razón pola que malvive nes cais d'Uviéu, ensin programes de prevención y reinserción social nin viviendes sociales suficientes pa facer frente a una crisis de la que les y los probes nenguna culpa tienen. Al tiempu, perseguiráse l'exerciciu de la prostitución -nin siquiera a los usuarios- col acosu a les trabayadores. Nesti sen, brilla pola so ausencia'l debate ciudadanu y col propiu coleutivu de trabayadores sobre la so situación, demandes, espectatives etc. siguiendo col avezáu exerciciu de la hipocresía consistente en mirar pa otru llau y acoyer postures efectistes de cara a la sociedá como esta.

Tampoco podemos dexar de llau la idea qu'esporta esta conceyalía de la mocedá uvieíno, cola criminalización de les formes d'ociu y consumu d'alcohol nes cais, onde va acosase a les moces y mozos que tean en grupu -más de trés xuntos, como nes cárceles-, con una política de persecución y paternalismu, plantiando la dureza de les porres y les citaciones xudiciales frente a la formación de la mocedá en formes d'ociu alternatives o más atractives que les que se planteguen por un sector hosteleru que, otramanera, trema énte fenómenos nos que la mocedá ruempe los sos esquemes y les sos normes como nel casu del nomáu "botellón". Tamién tarán prohibíos los usos deportivos d'ociu de les víes públiques, como nel casu del skating, les bicicletes o'l patinaxe, curiosamente, ensin plantegar zones específiques pa la práutica d'estos deportes, quiciabes col enfotu de recaudar fondos ente una mocedá incapaz d'emancipase pa facer frente a la situación de bancarrota d'un ayuntamientu, consecuencia d'una xestión deficiente de munchos años.

Poro, Fai! felicita a les entidaes del CMU que col so sofitu faen partícipe al Conseyu nesa oposición a una ordenanza nefasta pa la vida democrática uvieína y amuesa'l so apoyu a cualisquier iniciativa qu'unitariamente se posicionare a la escontra de la mesma.


ORDENANZA REPRESORA ¡NON! CONVIVENCIA CIUDADANA Y DEMOCRACIA DIRECTA Y ASAMBLEARIA ¡SÍ!


N'Uviéu, a 18 de payares de 2009.

Estrayíu de la páxina web de Fai Asturies.