viernes, 28 de noviembre de 2008

Los trayadores de Naval Xixón tornaron a cortar el tráficu con barricaes ayeri.


La plantiya de Naval Xixón volvieron cortar el tráficu na Plaza Maximino González otru xueves con delles barricaes de neumáticos ardiendo. Los trabayadores protesten pola situación qu'altraviesa l'astilleru, en procesu de zarru y defenden la so viavilida y los puestos de trabayu.


El representante de CSI nel Comité d'Empresa, Balbino Cano, apuntó a la prensa que la pretensión de pesllar l'astilleru ye "descarada", dao que la factoría podía continuar cola so actividá porque "tolos astilleros del Estáu tienen barcos". Trátase d'un "zarru planificáu por Pymar, la Direición de Naval Xixón y el conseyeru d'Industria Graciano Torre".

Los trabayadores denuncien tamién que na documentación presentada pol Espediente de Regulación d'Emplegu (ERE) alcontráronse con que falten los informes económicos de los exercicios del 2005, 2006 y 2007 y que punxeron en conocimientu de la Direición Xeneral d'Emplegu sin que ovia contestara tado obligada a valorala.

Nesti puntu Cano señaló que los directores xenerales son cargos de confianza de los conseyeros y que nesti casu concretu'l conseyeru d'Industria y Emplegu, Graciano Torre, "manifestóse públicamente sobre la necesidá de que Naval Xixón pieslle, polo tanto'l Director Xeneral pue tar cayendo nuna situación de prevaricación y de dolu". Cano, dexó claro que "si ye necesario llegar al xulgáu pa denunciar esta situación vamos facelo".



Estrayiu d'InfoAsturies.


PUXA LA LLUCHA OBRERA




No hay comentarios:

Publicar un comentario