lunes, 8 de diciembre de 2008

La policia griega asesina a un mozu de 16 años



D'un tiru de la policia foi asesinau el mozu anarquista de 16 años, lo que ta provocando en Grecia una gran rempuesta popular que fino yá en munches ciudaes con nuevos disturbios escontra la policia. La prensa'l país noma a los disturbios d'estos dies como los piores en más de dos dos décades.

Atenes, Tesalónica, Komotini o Creta ente otres fasteres tan siendo ñeru de braeres guerres urbanes en refuga del asesinatu facista y tolos colleutivos anticapitalistes militantes tan faciendo un llamamientu al pueblu griegu a sumase a les revueltes y les movilizaciones. Los policies que supuestamente son culpables del asesinatu'l xoven tan detenios. Una vegada más la maquinaria represiva del sistema torna a dar que falar y provocar el derramamientu de sangre d'un mozu anticapitalista. L'asocedíu en Atenes recuerda a lo que paso n'Italia col tamién mozu Carlo Giulani asesinau en Xénova el 20 de xunetu de 2001.

Vidiu del asesinatu:

http://www.youtube.com/watch?v=jwJZHcMolUA&eurl=http://www.kaosenlared.net/noticia/extienden-protestas-grecia-tras-muerte-atenas-joven-anarquista-tirotea



¡Caña escontra'l capital!

No hay comentarios:

Publicar un comentario