domingo, 4 de enero de 2009

La prensa "asturiana" manipula ensín nengún problema los actos d'ayeri en Xixón en sofitu a Fer.

Güei domingu, día dempués de les movilizaciones que'l colleutivu Sofitu emtamó ayeri na ciudá de Xixón, con un bon resultau y unes 150-200 persones nel manifestamientu glayando consignes escontra'l xuiciu a Fer tenemos qu'atopanos na prensa'l sistema español residente nel nuesu país MENTIRES ensín nengún fundamentu namai que'l de tapecer la rempuesta popular que ta dandose. Una vegada más los medios de desimformación prautiquen la so forma de terrorismu narrando l'actualidá que-y peta'l poder y dexando na solombra la verdá qu'hai y que puer vese. Tanto La Coz d'Asturies como La Nueva Engaña dediquen estes llinies a los actos d'ayeri y quedense tan panchos, impriemdo unes mentires que nun creyense nin ellos mesmos:

La Nueva España:

La manifestación convocada en la tarde de ayer por el grupo antirrepresión denominado Sofitu en protesta contra el juicio a uno de sus simpatizantes en la Audiencia Nacional colapsó ayer la calle Pedro Duro y algunas vías alternativas del centro de la ciudad. La marcha, integrada por unas dos decenas de simpatizantes con la causa, hizo que los vehículos y los autobuses que circulaban por esta zona del centro de Gijón tuvieran que quedarse parados durante varios minutos a la espera del fin de la protesta.

La manifestación pretendía elevar una protesta pública contra la determinación de la Audiencia Nacional de juzgar a un joven acusado siguiendo la ley antiterrorista. Los jóvenes que la secundaban salieron a las cinco y media de la tarde de la plaza de El Humedal y recorrieron gran parte del centro escoltados en todo momento por funcionarios de la Policía Local y del Cuerpo Nacional de Policía. Sus pancartas mostraban lemas como «Non al xuiciu a Fer» y «Defender Asturies nun ye delitu».

Tras la manifestación tuvo lugar un concierto en la Casa Sindical, a las siete de la tarde, en el que también se cantaron proclamas contra las decisiones tomadas por los jueces y los magistrados de la Audiencia Nacional. En el concierto actuaron cinco grupos asturianos.

La Voz de Asturias:


Marcha contra el juicio a Fernando g.r.

Gijón Decenas de personas participaron ayer en la manifestación de protesta por el proceso judicial abierto al gijonés Fernando G. R., detenido en septiembre del 2005, para el que la Fiscalía ha solicitado ocho años de prisión como presunto autor de un delito de estragos terroristas, con el atenuante de tentativa. La marcha finalizó con un concierto en la Casa Sindical.

http://www.lavozdeasturias.es/noticias/noticia.asp?pkid=467440#EnlaceComentarios

Na voz de Asturies podeis dexar los vuestros comentarios sofitando al compañeru Fer.


¡NON AL XUICIU A FER!

¡INDEPENDENCIA Y SOCIALISMU!

No hay comentarios:

Publicar un comentario