miércoles, 25 de febrero de 2009

L’Ayuntamientu Llangréu multa a Andecha en represalia política pol eventu xuvenil que cellebró Darréu n’ochobre

Siguiendo cola escalada represiva a l'independentismu atopamonos güei con una noticia ablucante na páxina web d'Andecha Astur y tamién nel sitiu n'internet de Darréu. Dempués de meses del DMR'08 y cola presión y torgues que sufrió la organización de mocedá independentista Darréu por parte del gobiernu llangreanu del PsoE enantes del día de los actos agora l'ayuntamientu torna a cargar escontra l'independentismu asturianu, esta vegada escontra Andecha. Asina podemos lleer na páxina d'Andecha :

"El 4 de ochobre la organización xuvenil Darréu, venceyada al movimientu políticu d’Andecha Astur, cellebró en La Felguera el DMR’08 o Díi de la Mocedá Revolucionario que incluyía dellos actos ente ellos una manifestación y un conciertu conmemorativu de la revolución de 1934.

L’Ayuntamientu trató d’impedir l’actu que se cellebra dende fae años en La Felguera y qu’axunta añalmente a cientos de xovenes independentistes oponiendo enormes dexixencies llegales e insalvables problemes práuticos a los organizadores. Pesia ello, Darréu cumplió tolos requisitos llegales que-y impuso l’ayuntamientu y pudo cellebrar el so multitudinariu actu festivu y reivindicativu.

El DMR’08 foi un ésitu políticu, organizativu y de participación. Además nin antes, nin dempués nin durante la cellebración del actu hebio nengún tipu d’incidente según reconoció públicamente la mesma policía municipal.

Con fecha 4 d’ochobre –curiosamente’l mesmu día que Darréu cellebraba’l DMR’08- l’ayuntamientu de Llangréu abrió un espediente a Andecha Astur por pegar cartelos en llugares públicos non autorizaos. Posteriormente comunícase-y a la organización política Andecha Astur una sanción de más de 1.000 euros por afitar cartelos en sitios non autorizados.

Andecha Astur presenta recursu retolicando qu'en dengún momentu s'identificó a denguna persona nin a dengún militante d’Andecha pegando dichos cartelos, poro la responsablidá nun pue recayer sobre la organización política, en tal casu diría sobre les persones que los pegaron pero resulta que son anonimos.


Andecha denuncia que se trata claramente d’una represalia política porque Darréu ganó-y el pulsu al ayuntamientu y pudo organizar con ésitu el so actu y critica'l nulu sentíu democráticu del Ayuntamientu por nun respetar la llibertá política y d’espresión.

Esta mesma selmana l’Ayuntamientu colocó carteles del Antroxu en llugares prohibidos según la su propia ordenanza munipal. Andecha presentó una denuncia ante la policía municipal al PSOE y al mesmu Ayuntamientu de Llangréu por pegar cartelos en llugares nun autorizaos:

Dende Andecha Astur queremos amosar con esto qu'esiste un doble raseru al aplicar les lleis en Llangréu y que lo qu’al ayuntamientu del PSOE-y esmolez nun ye la llimpieza de les paredes públiques sinon que los xóvenes de La Felguera y llangreanos s’autoorganicen, tengan idees propies y seyan críticos col sistema políticu y col gobiernu municipal."

Camentamos qu'esta persecución a tolos movimientos políticos y sociales que tamos güeyando nes caberes selmanes a nivel estatal( persecución al sindicalismu, detenios n'Euskal Herria, detenios en Málaga, violencia policial en Llión, persecución del PSOE a Andecha en Llangréu, xuicios farsas n'Audiencia Nacional, como el que sufrió Fer...) formen parte d'una oleada represiva que solu ta emtamando a veninos enriba d'esti sistema capitalista y esti Estáu facista español en cris.

No hay comentarios:

Publicar un comentario