miércoles, 27 de mayo de 2009

Andecha Astur cellebró'l so día en Ribeseya




Andecha Astur cellebró esti sábadu 23 el XII Día d’Andecha nel conceyu Ribeseya qu'esti añu convirtióse nel primer actu ellectoral de la organización ncionaliega. Una xornada enllena d’actos nos que participaron unes doscientes persones. Ribeseya foi engalonada pa la ocasión, con pancartas vindicatives y llogotipos d’Andecha Astur abondo en faroles de la villa. Los actos entamaron pela mañana onde los más atrevíos y atrevíes descendieron el Seya pese a les previsiones de mal tiempu. Les 15 canoes que formaben l’actividá ficieron el descensu y los y les participantes xintaron demientres la travesía de delles hores na qu’hebo tiempo pa la vindicación medioambiental, el deporte y l’entretenimientu. Pela tarde, foi’l momentu del taller de cuatreada y la partía bolos. El veteranu xugador y entrenador llocal José Manuel el de Nocéu foi l’encargáu d’impartir el taller a los y les participantes na actividá, mayoritariamente mocedá, del conceyu y llegaos d’otres partes del país. L’actividá estendióse un par d’hores y nella vindicóse un mayor puxu pa los deportes tradicionales asturianos.

Col polideportivu de l’Atalaya, sede del actu central del Día d’Andecha, preparáu pa la ocasión. Col escenariu d’Andecha montáu, les meses, el chigre… salió’l Pasucais con gaiteros pel centru de Ribseya. Más de mediu centernar de persones acompangaron a los músicos con banderes d’Asturies y d’Andecha peles casi de la villa demientres más de media hora de trayectu. El pasucais volvió al Polideportivu de l’Atalaya onde y la xente yá taba tomando unos culinos de sidra y charrando tranquilamente con música del país. Una actuación de los músicos dientro del polideportivu finó’l pasucais.

A les 21:30 hores entamó la espicha con música del país y a les 22:00 hores entamó l’actu políticu que presentó Daniel Cueli y nel que participaron de Marcos Menéndez de Darréu, Iván Martánez d’Andecha Astur Ribeseya y Mario Arbesú candiodatu a les elleiciones Europées 2009. L’actu políticu finó cola interpretación de “La Flor del Agua”, l’himnu nacional d’Asturies.

Tres el mitín erntamó’l tiempo pa la música con especial protagonismu de músicos de la fastera. El conciertu entamó col Folk de “Pa musquis”, grupu llocal con componentes d’otres bandes como Corquiéu. Dempués con Taranus, con miembros tamién del oriente d’Asturies, entamaron los soníos más elléutricos col so dark Folk. El grupu mozu “Trueba” punxo’l so rock y los yá más veteranos “Agua cero” zarraron el conciertu y el XII día d’Andecha.

No hay comentarios:

Publicar un comentario