miércoles, 17 de junio de 2009

SOFITU énte l'agresión policial a un independentista


El Muerganu Antirrepresivu Popular Sofitu quier denunciar publicamente l'agresión sofrida por un militante independentista el pasau xueves n'Uviéu.
A la salida de la so casa foi aparau por un miembru de la policia expañola al gritu de "terrorista" "Dejuana" y "esto es ejpaña" pol fechu de llevar una camiseta que pon "Euskal Herria" ya introducíu nel coche onde, nun-y veia naide, el nazi-onal dedicose a pega-y tortazos.
Ye la tercera vegada qu'esti personaxe apara y amenaza a esti mozu independentista y a la vista de que nun llogra el so oxetivu d'amedrenta-y ya pasó a l'agresión fisica.
Dase'l casu, unu mas, qu'esti miembru de les fuercies d'ocupación expañoles tién un pasau vinculau a movimientos neo-nazis ya que militó nes "Brigadas Azules" , aficionaos neo-nazis del Uviéu, y onde yera conocíu pola so afición a degollar gatos.
Recordamos que la ideoloxía independentista nun ye illegal, neto que la solidaridá internacionalista pa con Euskal Herria, pola contra, si que ye delitu l'agresión, les amenaces, l'abusu d'autoridá y la ñegación del holocausto.
Saludamos el valor del compañeru a denunciar esta agresión anque ponemos en dulda l'actuación d'ún xulgau escontra les sos propies fuercies policiales (ya vemos el casu de los Mossos) ya que n'estos xulgaos impera un coorporativismu xabaz nel que nun se pón n'entredichu l'estau de "drechu" condergando a policies.
La solución ye cenciella: ¡fuera les fuercies d'ocupación!

PUXA ASTURIES LLIBRE Y ANTIFACISTA
¡QUE COLÉN!

No hay comentarios:

Publicar un comentario