jueves, 18 de junio de 2009

Vesuvius en llucha


Los trabayadores de Vesuvius intensifiquen les movilizaciones en defensa de la continuidá de la fábrica en Riañu y fain frente a un casu claru de desllocalización que trai 100 emplegos directos ya otros munchos indirectos na Cuanca del Nalón. Si esti martes cortaron toles salides d’Asturies per carretera güei pela mañana marcharon dende Riañu a Uviéu xunta dellos cientos de persones.

Cientos de persones sofitaron a la plantiya de Vesuvius nuna marcha vindicativa dende la fábrica de la multinacional en Llangréu fasta les puertes de la Xunta Xeneral. La marcha salió de Riañu pasaes les 8:30 hores y finó pasaes les 13:00 hores delantre la Xunta Xeneral. Ellí un bon garrapiellu xente recibió a los trabajadores y los solidarios y solidaries.

Pel camín, munches foron les persones que dieron puxu y salidarizáronse al pasu de los manifestantes dende los sos vehiculos o dende les sos cases. L'españíu de petardos intensificóse a la enmtrada d'Uviéu pela Tenderina y tamién foron más los que dende les sos cases animaben dende les cases. La marcha taba convocada pol comité d’empresa (CCOO mayoritariamente y UGT) y sofitáronla vecinos de Llangréu, trabayadores de Diasa, xente de CSI, Andecha Astur o PCPE ente otros.

La concentración delantre de la Xunta Xeneral caltúvose demientres una hora, lo que duró un conceyu que dellos voceros de los trabajadores caltuvieron nel interior, y a ella sumáronse abondos uvieinos y uvieines que querían solidarizase colos trabajadores en llucha. L’árbitru internacional llangreanu Manuel Mejuto González tampoco nun perdió la ocasión de solidarizáse colos sos vecinos y tuvo presente na concentración.

Les movilizaciones van siguir mentanto nun se garantice la continuidá d'una fábrica que rentable y el cientu de puestos de trabayu que tán en xuegu.

Cada vuelta son más les movilizaciones obreres n'Asturies énte la fola de despidos, regulaciones d'emplegu o cierre d'empreses. Na cuyuntura socio-económica d'anguañu too indica que tamos énte un momentu de repunte de la conflictividá social.



www.infoasturies.net

No hay comentarios:

Publicar un comentario