miércoles, 24 de junio de 2009

Xueves a les 20 hores Concentración pa desixir l’esclarecimientu de la muerte del xoven David Blanco na comisaría de Policía de Xixón


El xueves a les 20 hores na plaza de la Ciudá de L’Habana, nel barriu xixonés de Moreda, los familiares y amigos de David Blanco, el xoven muertu na comisaría de la Policía Nacional de Natahoyo, convoquen una concentración pa dexisir l’esclarecimientu de les causes de la so muerte.

Los fechos vienen del día 26 d’avientu de 2008 cuando’l xoven David Blanco ye deteníu y lleváu al calabozu de la comisaría de Natahoyo, d’onde sal ensin vida.

Familiares, la compañera y vecinos de David convoquen pa mañana xueves esta concentración pa desixir una investigación independiente y rigurosa que conlleve la depuración de les responsabilidaes de la so muerte. Los familiares denuncien na mesma convocatoria que dende les autoridaes se quier pasar páxina al considerar la razón de la so muerte como causes naturales, mientres a la par los sos oxetos personales desaparecieron o miembros de la policía secreta prohibíen la entrada al tanatoriu a amigos y conocidos. Ellos dexen bien nidiu que «nun se creen eso de les causes naturales».


Estrayíu d'Aruelu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario