lunes, 27 de julio de 2009

Darréu pide desplicaciones al señor Areces sobre les “lleendes urbanes”



La organización moza ufierta na so páxina web un comunicáu en reaición a los caberos datos de emigración moza asturiana y anuncia qu'entamará una campaña a la escontra d'esto. El testu qu'asoleyen ye'l que vien darréu:

Dempués de que s’asoleyaren los caberos datos del institutu d’estadistica, onde podemos ver qu’Asturies perdió 4000 moces y mozos dende xineru a xunu en Darréu caltenemos lo siguiente:

- Qu’esti datu amuesa la gran veracidá que’l señor Areces tien, el cual s’atreve a calificar esta emigración forciada ente la mocedá como una “lleenda urbana” ñegando dafechu esti problema. Lo meyor ye que’l señor Areces entá nun pidió perdón por estes declaraciones, que fixo aquel 28 de febreru de 2005, díi nel cual debió llevantase daqué vacilón.

- Caltenemos tamién qu’amás de pedir perdón y dar desplicaciones el señor Areces y el so gobiernín deben de buscar una mena de solucionar el problema a curtiu plazu. Dende’l nuesu colleutivu mos paez que’l pieslle d’empreses y el desmantelamientu del texíu industrial d’Asturies nun ye precisamente una solución y ye daqué que’l presidente del “principado” y el so executivu tan tolerando, y munches vegaes sofitando.

- Que los númberos ñegativos que mos ufierta l’estudiu, nun fain otra cosa que comfirmar qu’un futuru dignu dientru d’Asturies nun ye posible pa la mocedá coles polítiques neolliberales qu’Areces y el PSOE siguen, onde la patronal sal siempres beneficiada y los y les trabayadores ven el so emplegu pendiente d’un filu siempres. Creyemos qu’estes polítiques disten muncho d’un supuestu gobiernu “socialista”.

- Asina tamién de condergar la emigración forciada queremos denunciar la represión que sufren les presones y colleutivos que toquen esti tema y señalen al gobiernu d’Areces como culpables d’esti problema, yá que nun tardando el señor delegáu de gobiernu, Antonio Trevín, coles sos fuercies d’ocupación suelen meter el mieu nel cuerpu a la mocedá esmolecía por esta torga pal so futuru.

- Caltenemos que lo que busca Areces y la FSA ye perpetuase nel poder y na Xunta Xeneral, lo que-y fai que nun tea otra forma de facelu que mandar fuera d’Asturies a la mocedá, principal motor de la tresformación social y política d’una sociedá. A la par n’Asturies queden los más vieyos, fuercies inmovilistes que son el mayor sofitu que tien la FSA y los sos complices.

- Qu’esta torga pa la mocedá nun ye namai qu’otru de los pegoyos nos que s’aida la FSA y Areces pa facer d’Asturies un barriu de Madrí y convertir Asturies nun parque temáticu asturianu, eso si ensín asturianos.

Poro, dende Darréu desiximos que’l señor Areces pida perdón poles mentires vertíes a la sociedá asturiano, n’especial a la mocedá y pedimos midíes pa camudar la situación, y llabrar un futuru llaboral n’Asturies pa los más xóvenes. De lo contrariu, de siguir les mentires y les torgues desiximos al gobiernu que colen ellos d’Asturies, yá que son los máximos responsables de la crisis permanente que carez Asturies dende hai décades y de la situación predemocrática qu’atopamos anguañu.

Tamién queremos entruga-y al señor Areces, si dirá tolos llunes pola mañana a despedise de los miles de mozos que selmana si, selmana tamién deben garrar un bus o un tren pa colar a trabayar fuera'l pais y semar un futuru qu'equí, na so tierra se-yos ñega gracies a la "lleenda urbana".

Darréu asina pide a la mocedá asturiano qu’amuese la so indignación na cai cola movilización y pedimos, como ficimos hai años que les cais d’Asturies tornen a enllenase de consignes como “ Qu’emigre Areces “ y “ Nun emigres, llucha”. ¡Que s’enteren que les lleendes urbanes viven y s’esmolecen!.

¡QU’EMIGRE ARECES Y TOLA FSA! ¡NUN EMIGRES LLUCHA!

FUTURU P’ASTURIES; FUTURU N’ASTURIES

No hay comentarios:

Publicar un comentario