jueves, 2 de julio de 2009


Fai! Asturies asoleya nel so sitiu web la siguiente noticia, en referencia a la so asistencia al manifestamientu del arguyo gai:

Col Arguyu LGTB, 40 años dempués de Stonewall

Fai! acudió a la marcha convocada por Xente Gai Astur el 27 de xunu pa reivindicar la llucha del coleutivu LGTB. Nesta data remémbrense los fechos d'hai 40 años cuando nel pub Stonewall de Nueva York la policía fexo una más de les avezaes redaes d'acosu al coleutivu que retrucó a la represión con una revuelta en llucha pola llibertá sexual qu'inda sigui anguaño. Ufrimos un vidiu y delles semeyes de la manifestación de Xixón. ¡Asturies namás sedrá llibre si desaniciamos toles fobies!

Dende Fai! creemos qu'esta llucha ye tan propia y prioritaria como cualisquier otra de les que desendolquen los movimientos sociales y tamos dispuestos y dispuestes a siguir dando la cara por un presente y un futuru d'igualdá, non discriminación y normalización del coleutivu LGTB, por muncho que manque a les capes más retrógrades ya inmovilistes de la sociedá.

Pa finar, ufrir tol nuestru sofitu a la causa que defende XEGA, que tamién ye la nuesa, la de los y les que queremos una Asturies llibre: de muyeres y homes llibres de prexuicios nel campu sexual y afectivu.

¡PUXA'L 28 DE XUNU!

¡PUXA LA LLUCHA DEL COLEUTIVU LGTB!


Amás escolinguen un vidiu del actu: http://www.youtube.com/watch?v=F3AOSYBiy-o

No hay comentarios:

Publicar un comentario