martes, 18 de agosto de 2009

Ésitu na manifestación antitaurina peles cais de Xixón



Yeren les 16:45 hores cuando entamó la manifestación antitaurina convocada pola asociación animalista Anadel de la xixonesa Plaza San Miguel. Más de 400 persones aconceyaron pa glayar en favor de los derechos de los animales y contra les corríes de gües.

Peles cais de Xixón glayáronse conseñes como "Toreros y taurinos, son toos asesinos" o "Asturies llibre del colonialismu español". Na manifestación asistieron persones de toles edaes y viéronse diferentes pancartes de la organización convocante, Anadel, Fai!, Darréu, asociaciones animalistes y representantes d’organizaciones polítiques y sociales.

Delantre la Plaza "El Bibio" de titularidá conceyil, anque xestionada pola empresa Circuitos Taurinos SL, cientos d’antitaurinos llegaron a les 18:00 hores y concentráronse a la entrada la mesma, siendo oxetu de provocaciones pola parte de los taurinos, ensin que la policia interviniere dafechu.


Un emocionáu conceyal de Festexos de Xixón José Manuel Sariego (PSOE), natural de Santibañez de la Peña (Palencia) sorrayó que "ye ún de los cartelos meyor armaos de los caberos años" y amosó apreciu a la empresa Circuitos Taurinos SL "l’esfuerciu por que Xixón tenga notoriedá y atraición " nel mundu de la tauromaquia. L’empresariu vallisoletanu Carlos Zuñiga ye ún de los fundadores de la empresa que xestiona la Plaza " El Bibio", que se creó nel añu 1995, xuntu colos sos dos fios, Carlos y Cristina. Esta empresa tamién xestiona diferentes places nel Estáu frances.

La Casa conceyu de Xixón sofita esta iniciativa yá que’l mayestru de ceremonies del actu de presentación de les xornaes taurines foi’l propíu conceyal de Festexos, el socialista José Manuel Sariego.

Los medios de comunicación de mases nun duldaron en criminalizar a los manifestantes amenorgando enforma’l númberu d’asistentes y llegando a pidir inclusive la so detención, amás d’inventar fechos que nunca nun esistieron tapeciendo les provocaciones taurines y l’amagu de carga policial.

Fonte noticia: Aruelu.

Semeyes: Infoasturies.






No hay comentarios:

Publicar un comentario