lunes, 30 de noviembre de 2009

Darréu cellebra la readmisión de Pablo Barroso y da-y la norabona.

Comunicáu de la organización de mocedá independentista ente la readmisión del trabayador en Duro Felguera:

La Mocedá Independentista Revolucionario quier da-y la norabona a Pablo Barroso, trabayador de Duro Felguera, despedíu de Felguera Construcciones Mecánicas, despedíu por ser un emplegáu incómodu y al cual la empresa tendrá que readmitir. Esto vien de que’l trabayador y sindicalista ganó’l xuiciu y el so despidu resultó improcedente, noticia que recibió Pablo’l pasáu miércoles.

Animamos dende Darréu a que tolos trabayadores tomen l’exemplu de Duro Felguera y sigan organizándose en defensa de los sos drechos llaboral y cola fin de tener un presente más dignu que fadrá del futuru dalgo meyor. Agora la empresa tendrá que readmitir al trabayador, el cual escoyió tornar a trabayar y refugó la indemnización de más de 35.000 euros.

Creyemos qu’esta noticia a pudo ser otra si nun fuera pola solidaridá de la clas obrera, en concretu los sos compañeros y compañeres de DF, que secundaron una fuelga de 24 hores y s’aconceyaron delantre los xulgaos el díi del xuiciu. Poro, hai qu’eloxar la rempuesta popular de los trabayadores, qu’evidenció lo illegal del despidu.

Nin los ERES, nin la represión, nin les amenaces, nin la especulación van facer que dexemos a los que manden vender Asturies ensín facer un res nós. Caltenemos que ye un momentu de resistencia popular onde’l Pueblu Trabayador Asturianu tien de tar xuniu en defensa de los sos drechos y d’un trabayu dignu, que faiga de fuercia de resistencia al desmantelamientu industrial, social y cultural que mos quieren llantar.

¡ Puxa’l Pueblu Trabayador Asturianu !

¡ Non a la represión llaboral de la patronal !

¡ Non al desmantelamientu d’Asturies !

No hay comentarios:

Publicar un comentario