miércoles, 25 de noviembre de 2009

DARREU escontra'l desmantelamientu de les cuenques


Noticia de la páxina de Darréu:


"Militantes de les cuenques de la mocedá independentista revolucionario, DARREU, tuvimos presentes de mena crítica na movilización entamada en Llangréu
por UXT, CCOO y USO.

La manifestación entamada por les 3 grandes centrales sindicales baxo'l llema "Por unes Comarques pa vivir y trabayar", cunto con delles organizaciones que tuvieron presentes de mena crítica, ente les que tuvo Darréu. Asina, repartióse un comunicáu col envís de sacar les contradicciones de los convocantes y sofitar a los trabayadores que tan pagando la crisis del capital, anque nel casu de les cuenques y d'Asturies, la crisis social y económica seya permanente dende fai yá unes cuantes décades.

Comunicáu de Darréu nel manifestamientu:

DARRÉU ESCONTRA’L DESMANTELAMIENTU DE LES CUENQUES

LA ORGANIZACIÓN DE MOCEDÁ INDEPENDENTISTA SOFITA A LOS Y LES TRABAYADORES Y PARTICIPA NA MANIFESTACIÓN DE FORMA CRÍTICA COLES GRANDES CENTRALES CCOO Y UGT

Esti Martes 24 de Payares salimos a la cai en defensa de los puestos de trabayu, escontra’l desmantelamientu de les Cuenques. Les grandes centrales CCOO y UGT, les mesmes que güei convoquen esta manifestación, lleven años desmovilizando la llucha de clase y apagando conflictos perxudiciales pa les grandes empreses y esti sistema económicu, siempres con una amplia sonrisa y guapes pallabres, mientres por detrás firmen en Madrid y nel gobiernu títere del Principado reformes llaborales y cierres d’empreses, xugando con los ERES y conflictos llaborales como si de cromos se tratasen y onde los puestos de trabayu n’Asturies siempre lleven les de perder ya que nun somos prioridá nel so mapa políticu del estáu español.

Acaba de sabese que tamos otra vuelta a la cabeza, pero de los datos negativos. Asturies ye la nación del estáu con una mayor tasa de paru ente los menores de 25 años, con un 36,1% de desemplegu. Además ye onde más creció nel tercer trimestre del añu y tou indica que la cosa va siguir yendo a pior, ensin contar colos milenta emigraos al añu, lleendes urbanes según el PSOE. Too esto ye parte de la estratexa del PSOE-IU qu’al amparu de la patronal y les dos grandes centrales sindicales tan desfaciendo Asturies y tol so texíu productivu y llaboral, conviertiendos na fonte d’enerxía de bona parte del estáu coles centrales lléutriques pero condergando a la mocedá a la emigración o’l paru, afitando la muerte d’un país que ye l’únicu d’Europa que pierde población.

La única solución pasa pola recuperación de los seutores de seimpres, xunciedo modernización con caltenimientu de la tradición nel campu, recuperación de les empreses públiques en seutores estratéxicos como la minería y la siderurxía, ya innovando n’otros como’l forestal y sobre tou abandonando’l modelu especulativu, dando-y la espalda a quienes mos llevaren a esta situación y apostando por un modelu sindical y políticu combativu y de clase, hai que recuperar l’orguyu de ser trabayadores, l’orgullu de ser asturianos y asturianes. Dicennos que tamos en crisis ¿pero en cual? Asturies lleva 30 años en crisis y lo únicu que ficieron coles privatizaciones foi destruir milenta puestos de trabayu condergando además a la mocedá d’anguañu al paru. Nun tienen un plan p’Asturies, porque ye qu’Asturies y los asturianos nun tan nos sos planes, pa PSOE-IU-CCOO-UGT solo somos una “rexón de tercera”qu’apurres pocos votos al total estatal.

POLA RECUPERACIÓN ECONÓMICA Y SOCIAL DE LES CUENQUES
¡PUXA LA LLUCHA DEL PUEBLU TRABAYADOR ASTURIANU!"

No hay comentarios:

Publicar un comentario