viernes, 29 de enero de 2010

El Conceyu de Xixón nun se punxo en contautu col ciudadanu discrimináu


El ciudadanu de Xixón que sufrió’l sonáu casu de discriminación llingüística diz que “ye total y absolutamente falso” que se punxeran en contautu con él pa aclarar l’asuntu.

“Nun recibí nenguna comunicación nin oral nin escrita per parte del Conceyu de Xixón, nin de naide”, esclaria Ignacio Galán López-Dóriga, el ciudadanu xixonés que’l pasáu 28 d’avientu foi a les dependencies municipales a notificar un cambiu de vivienda, sorprendiéndose al ver como la funcionaria que lu atendía ría al ver delles pallabres escrites n’asturianu.

D’otru llau, camienta que la funcionaria en cuestión, “que fizo mal al tomar l’actitú yá conocida”, nun ye la máxima responsable. “La culpa principal ye de los políticos del PSOE y IU-Bloque por Asturies que gobiernen l’Ayuntamientu de Xixón y que nun punxeron a disposición de los ciudadanos los documentos necesarios pa poder dirixise a esti organismu públicu n’asturianu”, sentencia.

Tamién señala como responsables los encargaos de la Oficina Municipal de la Llingua, “a la que se pidió’l modelu normalizáu n’asturianu necesariu pal trámite, ensin recibir respuesta nenguna”.

El ciudadanu señala que “Churruca” miente a la ciudadanía y usa de cabeza de turcu a una funcionaria, “cuando la so inacción ye la causante d’esti tipu de conflictos”. Del mesmu mou, fala de que “les contradicciones del conceyal Montes Estrada salten a la vista”, al denunciar a los medios de comunicación por nun usar los topónimos n’asturianu, delantre d’un cartelu del propiu Ayuntamientu nel que namás pue lleese “Ayuntamiento de Gijón”.

López-Dóriga esclaria que namás quier dexar constancia “de la manipulación y les mentires del equipu de gobiernu del PSOE y IU-Bloque por Asturies nesta cuestión”. Diz que nun quier nenguna disculpa del Ayuntamientu, “que de toes formes nun se me dio”, namás quier que cumplan colos drechos de los ciudadanos, “ensin que pasen coses asina”.
Fonte: Asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario