sábado, 30 de enero de 2010

La concentración escontra les fuercies d’ocupación desendolcose en mediu d’un dispositivu represivu ensin precedentes en La Pola


Comunicau de Darréu:



Col mayor despliegue policial que pueda remembrase en Sieru un grupu d’unes 30 persones ficimos una concentración antimilitarista en La Pola esta mañana. L’actu convocáu por Darréu xuntó a un bon grupu de ciudadanos y ciudadanes que camentamos qu’esti actu entamáu dende l’Ayuntamientu de Sieru yera inapropiáu y pocu acertáu.

La fuerte presencia policial condicionó enforma la concentración antimilitarista que teniemos plantegada con retenciones a ciudadanos en tol pueblu , identificaciones y retirando munches vegaes pancartes y cartelos de calter antimilitarista. Esto ye una amuesa más de la democracia que tenemos n’Asturies, onde la refuga a un espectáculu públicu belicista ye perseguíu con tol despliegue represivu posible y onde nun pue aparecer una voz crítica.

Asina, alredor de les 12:00 hores, militantes independentistes xuntáronse delantre la Casa de Cultura de La Pola pa protestar a escasos metros del desfile, pero enantes de tar naide ellí yá taba la policía española, que retiró too tipu de propaganda y pancartes de rempuesta al actu. Darréu, los ellí aconceyaos foron identificaos y retenios pola policía fasta que finara l’actu del exércitu español. Otros ciudadanos polesos que s’averaron dempués al actu antimilitar foron reteníos ya identificaos o perseguíos por conocíos miembros de la brigada d'información, ensin poder aportar a la concentración. Glayáronse dellos llemes como “Asturies Antimilitar” , “ Fuera les fuercies d’ocupación”, “Militares parásitos sociales” o “Menos militares, más trabayu”.

Cuando finó’l desfile les persones que tratamos de refugar l’espectáculu belicista ya imperialista españolista pudimos dir a da-y la despedía al exércitu siguiendo glayando los nuesos llemes. La rempuesta de los militares fueron dellos cortes de manga y varios xestos amenazantes qu’ amuesen la so educación y profesionalidá. Por supuestu fuimos acompangaos en tou momentu pola policía española.

Dempués d’esto siguieron les persecuciones a la ciudadanía crítica por parte de la policía y les identificaciones y tres dellos xestos chulescos por parte de la policía, disolvióse l’actu antimilitar de güei.

Dende Darréu agradecemos fondamente la presencia a tola xente que s’averó a la convocatoria por dar el so sofitu al actu y por dar rempuesta al circu públicu que mos llantaron esti vienres en Sieru. Denunciamos la descomanada presencia policial en La Pola. Denunciamos les persecuciones policiales y el llimitáu drechu que tuvimos a espresanos llibremente, ya manifestanos escontra’l desfile torgando la policía l’accesu a les inmediaciones al desfile a tou aquel que paeciera “sospechosu”.

Desiximos que nun tornen a cellebrase esti tipu d’actos n’Asturies, actos que conceden a los que lleven munchos años guardando la unidá indisoluble de la so España y faciendo que la mocedá vea l’exércitu como una salida a la llaceriosa situación llaboral na que s’atopa. Camentamos que l’exércitu español nun ye más qu’una manera de desmovilizar a la mocedá, caltener la sociedá belicista y violenta na que vivimos col so modelu; y caltener el pensamientu únicu n’Asturies y nel estáu español, el del españolismu y la so fuercia mayor, el capitalismu.

¡ FUERA LES FUERCIES D’OCUPACIÓN! ¡ FUERA MILITARISMU!¡ PUXA ASTURIES LLIBRE ¡

fonte: www.darreu.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario