viernes, 5 de febrero de 2010

Meyor solu, que mal acompangau.


El presidente de la española quier llevar al planu políticu la decisión soberana de la federación asturiana. "Ye como si Areces propunxera qu'Asturies se independizare d'España".

La Federación Asturiana de Bolos cellebró una asamblea xeneral estraordinaria, na que se trató como puntu del orde del día principal la separtación de la Federación Española de Bolos. La dixebra afitóse con 28 votos a favor, once en contra y cinco abstenciones. L'independizase xustificólo Desiderio Díaz, presidente de la Federación Asturiana de Bolos, esplicando que se trata de un organismu que «nun nos aporta nada económicamente y xenera un trabayu escesivo».

Según Díaz, agora «nun va pasar nada fuera lo normal», porque dende la federación asturiana se van tramitar namás llicencies asturianes "y tolos esfuerzos van dedicase a les ocho modalidaes que se xueguen n'Asturies». El siguiente pasu de la Federación Asturiana de Bolos va ser «dexar en suspensu» tol articuláu estatutariu que seya paralelu cola española.

Pela so parte el preseidente de la Federación Española de Bolos, José Luis Boto, calificó como «ridícula» la situación y declinó opinar «mientres nun se pronuncien el presidente del 'Principado' y el direutor xeneral de Deportes». Colo que pretender treslladar el problema al planu políticu valorando que la situación yera asemeyada a que «Álvarez Areces propunxera qu'Asturies s'independizare d'España».
La Federación cántabra tamién.

Nun va muncho, n'avientu de 2009. la Federación de Cantabria decidiere tamién, nuna asamblea similiar, separtase de la Federación Española. Noticia que recoyimos n'InfoAsturies.



Fonte: infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario