jueves, 11 de marzo de 2010

Nuevu casu d'acosu policial escontra un independentista


"El muérganu antirrepresivu Sofitu vien de denunciar nos xulgaos a un policía español por acosar a un militante independentista, miembru de Darreú, el pasáu 4 de marzu nel cientru d'Uviéu. Dase'l casu qué'l denunciáu ye'l mesmu que fae menos d'un mes toviera un xuiciu na capital asturiana por otru casu mui asemeyáu, nel que l'acosáu tamién yera militante independentista.
El policía ye un conocíu ultraderechista uvieín, conocíu nos ambientes fuboleros y con delles denuncies anteriores pola so rocea pa cola izquierda dixebriega asturiana. Esta vegada tres reconocer a la so víctima y seguila dende'l coche patrulla, paráromlu en plena cai Uría pa identificalu y cachealu ente la espectación de la numberosa xente que pasiaba. Tres ñegase a dar desplicaciones por dichu control, el policía español tamién se ñegó a enseñar el so númberu de placa, llegando a golpiar na man al mozu cuandu ésti apuntaba la matrícula del coche patrulla, mentantu lo amenaciaba con que sedría denunciáu, anque nun se sabe por qué.
Esti ye un casu más del acosu y la impunidá con que los miembros de los cuerpos represivos españoles tan actuando escontra el movimientu independentista asturianu. Dende Sofitu facemos un llamamientu pa denunciar xudicial y públicamente estos fechos pa intentar que fechos como ésti nun se repitan.
Puxa Asturies Llibre, Puxa Asturies Socialista."

Fonte: Glayiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario