sábado, 10 de abril de 2010

El 91,6% de los asturianos prefieren el reciclaxe a la incineración


EL GOBIERNU ASTURIANU APROBÓ UN FORNU INCINERADOR ANTIPOPULAR

Según la encuesta de la UCE fecha en marzu d’esti añu, el 91,6% de los asturianos prefier reciclar enantes qu’incinerar los residuos sólidos urbanos (RSU). Amás el 90% de los asturianos diz nun tar pocu o nada enteráu del proyeutu de construición del fornu incinerador. Una apuesta antipopular del Gobiernu asturianu en toa regla.

El Consorciu Cívicu qu’agrupa a delles asociaciones ente les que s’alcuentren la Unión de consumidores d’Asturies (UCE), Ecoloxistes n’Aición, l’Asociación pala Defensa de la Sanidá Pública y la Confederación Asturiana de Vecinos, ellaboró nel mes de marzu una encuesta que fizo a 418 asturianos nel que sorrayó que los asturianos nun consideren incinerar basories un oxetivu cimeru, apostando pol reciclaxe enantes d’un proyeutu que’l 90% de los mesmos desconocen. Solo’l 9,4% de los encuestaos conoz abondo’l proyeutu de construición de la macroincineradora de Serín.

Ún de los datos qu’alloñase de les normatives europees ye que de construyise la macroincineradora, el 61,5% de los encuestaos consideren qu’amenorgarien la posibilidá de qu’entamaren a reciclar.

Asina que tal como paez, la incineradora y les polítiques de reciclaxe son ociones a desendolcar antagóniques.

1 comentario: