lunes, 3 de mayo de 2010

Darréu movilizóse en Llangréu contra la represión y polos drechos de la clas trabayadora



Esti sábadu la organización política xuvenil Darréu, celebró una riestra d’actividades en Llangréu col llema "Contra'l terrorismu patronal: resistencia popular", coincidiendo col Día Internacional de las Clas Obrera. La convocatoria entamó a les 17:00 con una concentración delantre la Casa Conceyu de Llangréu, en Sama. Dempués una marcha percorrió les cais de Sama y La Felguera, pa dir finar en Pénjamo con una espicha.

A la concentración, averáronse decenes de ciudadanes y ciudadanos que glayaron polos drechos sociales y nacionales d’Asturies y escontra la represión del gobiernu llangreanu. Una vocera de la organización independentista lleeó un comunicau denunciando la persecución política que Darréu carez nel conceyu llangreanu ya informando de la situación.

Pasaes les 17:30 hores, dende la Casa Conceyu Llangréu partió una marcha que finó nel Barriu de Pénjamo. La marcha percorrió Sama y La Felguera y demientres la marcha decenes de mozos y moces caminaron tres una pancarta col llema "Contra’l terrorismu patronal: RESISTENCIA POPULAR". Hebo dellos cancios escontra la patronal, en defensa del futuru d’Asturies, pola independencia y el socialismu. Tamién se glayó escontra les fuercies d’ocupación y la ilesia. Cola marcha Darréu quería "desixir una solución a la crisis permanente que sufre Asturies en favor de les clases populares, les mesmes que sufren la represión del poder". Nel so trescursu, dellos ciudadanos y ciudadanes aplaudieron la marcha combativa.

Al finar la marcha la organización de mocedá revolucionario entamó una espicha nel Area Recreativa onde nun faltó la bona música y hebo un espaciu de reflexón y alderique ente los asistentes con bon ambiente. Darréu agradez la so presencia a los y les asitentes y anima a la mocedá "a que se sume a la resistencia contra’l capitalismu y l’Estau español que representen el desaniciu social y económicu d’Asturies".

No hay comentarios:

Publicar un comentario