sábado, 5 de junio de 2010

Inspección nun dexa poner clase d'asturianu n'Infantil


Xulio Llaneza, mayestru del Colexu Públicu Elena Sánchez Tamargo de La Pola Llaviana denunció públicamente que la Inspección Educativa nun permite al centru implantar l'asignatura de Llingua Asturiana n'Educación Infantil, basándose en que nun ta nel Currículu pa esti nivel educativu. El docente recordó que'l propiu Tribunal Superior de Xusticia d'Asturies refugó un recurso del sindicatu Suatea contra esti currículu por esti vacíu, señalando la resolución que la Llingua si taba incluyida dientru del conceutu cultura asturiana.

Xulio Llaneza Fernández aprofitó la so intervención nel actu d'entrega de los premios de l'Academia de la Llingua -foi ganador del premiu de recoyida oral de Léxicu- pa denunciar la situación. "Un día llegó la direutora esplicando que la inspectora dixo-y que nun se pue dar asturianu n'Infantil porque nun está nel currículu", declaro más tarde a l'axencia Europa Press.

"Tamos dando asturianu con una bona aceptación en primaria, con alredor de 70% de alumnos que lo escueyen. Pensamos la posibilidá d'empicipiar n'infantil, porque tenemos profesores titulaos, con una interina a tiempu completu, y unos cuantos más fixos que tenemos la capacitación y el equipu directivu yera favorable a ello, y sabemos qu'hai otros sitios n'Asturies onde lo dan" esplicó.

Fonte: Infoasturies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario