lunes, 9 de agosto de 2010

Más de venti organizaciones sofiten una democracia plena n'Asturies


Ventitres organizaciones y coleutivos yá sofiten la iniciativa Democracy for Asturies. InfoAsturies.net y la so redaición anuncien el sofitu a la campaña internacional.

Delles organizaciones vasques, aragoneses, catalanes, valencianes, ocitanes, canaries, andaluces, escoceses ya irlandeses, amás d'asturianes, roblaron el manifiestu pola consecución d'una democracia plena n'Asturies. La previsión ye que la llista d'organizaciones siga medrando y que lleguen sofitos dende más paises. La campaña internacional "Democracy for Asturies", que se presentó'l pasáu 23 de xunetu en Xixón, nacía col enfotu d'internacionalizar el conflictu y dar a conocer la situación d'Asturies y parez que lo ta consiguiendo.

Nun se recuerda nada paecío nos poco más de trenta años d'historia del nacionalismu asturianu: una ventena d'organizaciones de fuera del país solidarizándose énte la situación predemocrática que carez Asturies y polos derechos sociales y nacionales del Pueblu Asturianu. La campaña internacional "Democracy for Asturies", que se presentó'l pasáu 23 de xunetu en Xixón, nacía col enfotu d'internacionalizar el conflictu y dar a conocer la situación d'Asturies y parez que lo ta consiguiendo.

Na páxina de Democracy for Asturies úfrese'l manifiestu en dellos idiomes amás del asturianu (castellán, catalán, gallegu, gaélicu irlandés, inglés y euskera), asoléyense los sofitos atropaos y pue roblase online el manifiestu, dalgo que ya ficieron más de doscientes persones dende Asturies y otros territorios europeos y americanos.

Ente los sofitos individuales asturianos al manifiestu destaquen, eten otros, los de David Álvarez Fernández de la executiva de la Corriente Sindical d'Izquierda, Antón Fuertes emigráu en Madrid y Direutor d'Estudios y Formación de la Confederación General de la pyme del Estáu Español, David M. Rivas Infante, Doutor n'Economía na Universidá Autónoma de Madrid o Carlos Xabel Blanco Martín, Doutoir en Filosofia y profesor.

Amás, la iniciativa Democracy for Asturies tamién furrula na rede social Facebook con más de 1.600 collacios, collacies, organizaciones y coleutivos de tol mundu.

InfoAsturies sofita la iniciativa "Democracy for Asturies"

InfoAsturies.net y la so Redaición quieren amosar públicamente'l so sofitu a la iniciativa internacional Democracy for Asturies asumiendo'l manifiestu pola consecución d'una democracia plena n'Asturies y xuniendose asina a les organizaciones, coleutivos y persones que yá lo ficieron.

InfoAsturies.net y la so Redaición consideren que los medios de comunicación asturianos tienen que tener un papel relevante nel avance de la sociedá nel procesu de democratización d'Asturies y na denuncia de la situación predemocrática que carecemos.

Fonte: Infoasturies.net

No hay comentarios:

Publicar un comentario