jueves, 9 de septiembre de 2010

Cientos de persones fain del 8 setiembre un día de llucha y reivindicación


Les dos ciudaes más importantes del país, Uviéu y Xixón, vivieron actos xunitarios onde se pidió democracia y futuru p'Asturies.

Dos actos xunitarios aconceyaron güei a cientos de persones nes cais asturianes pa facer d'esti 8 setiembre un día de llucha y reivindicación polos derechos del pueblu asturianu y pol futuru d'Asturies. En Xixón, la "Plataforma Unitaria 8 Setiembre" convocó una concentración a les 12:30 hores na Plaza del Nautico. N'Uviéu, la plataforma ciudadana "Democracia p'Asturies" convocó'l manifestamientu del Día de la Nación Asturiana.

Los dos actos xunitarios axuntaron bien de xente nes dos ciudaes más importantes del país reivindicando y refugando los actos institucionales del "Principado".
El primer actu del día foi'l convocáu col llema "Pol futuru d'Asturies" en Xixón, que sofitaron los partíos Bloque por Asturies, UNA y Andecha Astur, les formaciones llocales d'UICA, Asturianistes por Nava, Más Corvera y S.XXI de Muros del Nalón, los sindicatos CSI y SUATEA y los coleutivos Fai! y Entemecer. L'actu entamó con retrasu cerca de la 1 de la tarde con una pieza del gaiteru Llorián García y la presentación del actu a cargu del actor Toño Caamaño, delles intervenciones y l'actuación de Mari Luz Cristobal Caunedo dieron pasu a la llectura del manifiestu consensuáu y el pieslle del actu.



N'Uviéu, a la una y media, entamaba'l manifestamientu del Día de la Nación Asturiana col llema "Democracia p'Asturies" que percorrió les cais de la capital asturiana, dende la Estación del Norte hasta delantre de Presidencia del "Principado" y que sofitó'l partíu Andecha Astur, el sindicatu Corriente Sindical d'Izquierda y la organización xuvenil independentista "Darréu". Al final de la marcha, una vocera de la plataforma ciudadana "Democracia p'Asturies" presentó l'actu políticu dando pasu a les intervenciones de voceros de les organizaciones presentes.

Fonte: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario