domingo, 17 de octubre de 2010

Areces nun se corta.

Con independencia de la visión que se tea del Bloque por Asturies y les sos polítiques, cola fondera controversia que puea trayer l'averamientu del BA a Valledor, los sos erros y les sos contradicciones, y como non, los trunfos y les nueves iniciatives lo que pasó na Xunta Xeneral nel Alderique d'Orientación de Gobiernu nun tien nome. Roberto Colunga, diputáu del BA argumentó y presentó una crítica dura a les polítiques del gobiernu del PSOE-IU, a la xestión d'Areces. Pela so parte, Areces amosó una vegada más la fobia que-y tien a tolo que güela a asturianismu/nacionalismu asturianu. En vez d'emplegar contra-argumentos sacó la so rabia pa espeta-y esto a Colunga:



Ye vergoñosu esti nivel por parte de Tini. Ye vergoñosu que nun supuestu Estáu de Drechu(Sic), un presidente de gobiernu digai a un diputáu de la mesma Xunta Xeneral que nun pinta un res. La democracia qu'ellos quieren y defenden nun ye namái que la del réxime que llantaron tres delles décades de caciquismu. Areces faltó al respetu a tolos votantes del BA, pues preste o non, el Bloque ta ehí, na Xunta Xeneral por que nel so día la xente votó a la coalición na que taba, y dio-yos el so votu. Poro, mete mieu al pánicu ciertes pallabres pela parte d'un presidente de gobiernu autonómicu, pues tien de dar exemplu de tolerancia y talante " democráticu" ( entiendase la so democracia).

Tini nun dexará de facer méritos nunca pa visibilizar la falta de drechos y llibertaes qu'hai nesti páis que malgobierna.

Audio de la intervención de Roberto Colunga: http://www.zshare.net/audio/8156844530db88b8/

1 comentario:

  1. FALTOOOOOOOOOSSSUUUUUUU

    Si nun fuera que l'asturianismu tien el pesu que tien talamente paez que tien miéu al Bloque.

    Oxalá esti diputáu seya l'aniciu de daqué "importanté".

    A ver si pa 2011 hai una candidatura más o menos xunitaria y somos quien a siguir na Xunta.

    ResponderEliminar