viernes, 1 de octubre de 2010

Concentración del Ensame Republica Asturiana esti pasáu martes.


Nota de prensa asoleyada pol ERA nel mesmu día de la convocatoria:


Güei Martes 28 trescurrió la xuntanza convocada pol ERA na puerta mesma de los causantes de la crisis qu'adolez Asturies dende hai mas de 30 años.

Con una bona presencia, siendo un día llaborable, unes 25 persones aconceyaron a les 8 la tarde ante l'atenta mirada d'un furgón de la policía española y de dellos sindicalistes oficiales de molestos porque se-yos apunte col deu como culpables de la crisis. Dalgunu averose a los ellí aconceyaos pa entrugar el porqué se-yos pón a l'altor de la derecha como culpables de la crisis.
"Menos fartures y mas llucha", "Independecia y socialismu" y déllos esloganes mas foron los coreaos polos asistentes mientres los "sindicalistes" entraben y salíen con priesa del sindicatu que por una vegada nel añu presentaba un aspectu de movimientu cola preparación de los piquetes.

La xuntanza desconvocose a les 20:45 ensin altercaos pese a los intentos de provocaciones con glayíos como: "Viva la repubica" y dalgún "rojos de mierda"

Mañana l'ERA tendrá cortexu propiu na manifestación de los sindicatos alternativos en Xixón baxo'l mesmu llema: "PSOE, IU, PP, UXT Y CCOO SON LA CRISIS D'ASTURIES"

No hay comentarios:

Publicar un comentario