miércoles, 3 de noviembre de 2010

Borreguismu nun ye republicanismu.

Homenaxe al osu que mató a Favila, entamáu por tol entramáu de FAMYR, los mesmos que reclamen tamién con banderes de la II República española la Revolución Asturiana de 1934.





Como vemos, estes imaxenes recuerden a les de Gil Robles en Cuadonga mesmamente. Españolistes, cola mesma bandera que defendió'l mesmu y enllenando de banderes estatales la zona rural asturiana pa homenaxear a un supuestu osu que mató al Rei Favila. Ahestoricismu puru y duru, una visión totalmente difuminada de lo que foi la hestoria y sacada fuera de contestu dafechu. ¿ Que diferencia hai ente esto y el cuadonguismu ? ¿ Camudamos la esencia de salvación de la patria y de la monarquía española pola salvación de la República burguesa española, y que? ¿ Que diferencies hai ?. Un actu estúpidu y fuera de sitiu. Un actu que quitai credibilidá a tolo que ta faciendo FAMYR puxando pola memoria hestórica, a la que siempres antroxen con un estatalismu cuasi que xacobín. De toxs ye sabío que los compatriotes que se llevantaron en 1934 contra l'Estáu nun sentiense de denguna forma españolistes. Solo revolucionarios, solo guetaben la tresformación social y valtiar l'Estáu español, fondamente burgués.
PUXA ASTURIES SOCIALISTA

8 comentarios:

  1. Lo siento pero este acto NO lo organiza FAMYR. Lo hace el Ateneo republicano de Asturias.

    ResponderEliminar
  2. Abluco dafechu. Ye ridículo. ¿Qué tien que ver l´osu? Nun entiendo un res. Yá lo del añu pasáu lo del Republicastur dio noxu, convidando al PSOE, UXT y tal...Pero estes semeyes...Son ridícules. CXB

    ResponderEliminar
  3. que NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lo organiza FAMYR. Repito FAMYR no participa en esto.

    ResponderEliminar
  4. La historia, cultura, instituciones, bandera y llingua asturianes merecen un respetu. Esta xente nun paez que tea mui pol llabor de respetar. Tan ayenos son a esti país como la derecha cuadonguista y uniformista. Españolazos irrespetuosos, simplemente.

    ResponderEliminar
  5. Nun soi yo quien defenda la costrución d'una republica española, pero...Vamos ver, ye una simple performance. Republicana, española, pero fondamente antimonarquica. Que mas dá si'l rei yera astur o yera'l rei d'oros de les cartes. Namas ye una aición coyuntural con sentiu l'humor, que se fai dende una perspectiva de republicanos españoles. Si se fixere por republicanos asturianistes, sedría lo mesmo, una simple performance que vindica la muerte d'un rei, que non la d'un reinu. Nun creo qu'haiga que sacar les coses de quiciu.
    Nun veo per nengún llau una falta de respetu a eses coses que comenta'l xanu.
    De verdá creeis que foi un osu el que mato a favila???? O ya nhun vos acordais de rei muertu, rei puestu.

    ResponderEliminar
  6. Entós. ¿Sería meyor aloyar al rei? Encuyise y facé-y ofrenda. ¿Y dempués glayamos socialismo?
    Cuando esistía Fávila, tamién esistíen siervos y campesinos, cuyu trabayu yera arrampuñao pol rei ,la iglesia y los sos collacios nobles. Campesinos que seríen aforcaos si gurgutaben y desobedecíen. ¿Ye esti el vuesu republicanismo? ¿Ye esti'l vuesu socialismo? ¿Emponderar a reis?
    ¿Que falta de respetu hai de facer de menos a un rei clase siempre reaicionaria en cualisquier témpora?
    Home si ún ye monárquicu o nacionalista que nun-y importe la forma de gobiernu qu'haya nel so país llámese fascismo, monarquía, ... pues entós pueo entender lo del respetu pero dicise socialista y andar con cuites cuando se fala d'un rei.
    En fin. Por ciertu qu'algunos tenéis un conceutu mui estrañu y ampliu de lo que ye españolismo.
    ¿Asina que los del 34 nun se sintíen españoles?
    Seguramente s'encuyíen frente a crucifixos y reis.
    Si, la mayoría de les bases del 34 (n'Asturies) queríen baltar l'Estáu español por burgués, pero non por español, seguro que si trunfaren formaríen una República Socialista Española o una Comuna, pero dubio muncho que tuvieren nel calletre la República Socialista Asturiana.
    Per otru lláu dicir que Gil Robles apoyaba la república cuando precisamente en munchos de los dos discursos, obres y entrevistes falaba "visión accidental de la misma".
    Si caro llevantáronse contra la República por burguesa y reaicionaria y llueu apoyáronla frente al facismo, porque nun ye la misma la del bienio negro (nin siquiera apaicía al bienio progresista) que la del frente popular, del que formaron parte hasta anarquistes.
    Y con esto nun quiero xustificar ninguna nación española que nun me paez qu'esista y bastante cago pa la virtual.
    Nin tampoco que la xente d'agora se sienta española, porque yo al contrario qu'otros nun piensa que los ástures sigan esistiendo nin que la rialidá sea inmutable a lo llargo de los sieglos.
    Pero ye qu'ún empieza a tar fartu de mentires y sobretoó tiraes dende la postura de la verdá.

    ResponderEliminar
  7. mejor se buscanban puentes de unión en vez de tocar los cojones entre sectores que ideologicamente estan bastante cercanos.

    ResponderEliminar
  8. Carlos Xabel Blanco Martín: Lo que´l blogue FRAYANDO CADENES amuesa nestes semeyes ye d´interés: velequí un espectáculu ridículu y descontestualizáu, como bien apunta´l blogue. Ye españolismu anacrónicu, pamidea, que tracamundia la dómina borbónica (con restauración franquista, dicho sía de pasu) cola dómina de los Reis Astures, una dómina que de...llos "republicanos" tamién confunden col feudalismu d´otros reinos cristianos, quicías "estudiáu" nes películes hollywodienses de Robin Hood y tal, cuando´l fechu ye qu´ hai indicios nidios de que los Reis Asturianos formaron la única cadarma estatal fuerte na Europa Occidental, pencima de la propia Ilesia, ensin feudalismu, y con raigones mui igualitarios (les referencies a "siervos" nes cróniques puen refiertase a los emigraos sureños, non a siervos nel sen feudal, como apunté nun articulín d´Asturbulla va poco). A ver si pescudamos la Hestoria d´Asturies pa más atrás de 1934, por favor. Xosefa de Xovellanos tenía más valor pa coñase en versu de los borbones del so tiempu, qu´estos "republicanos" qu´escueyen inxustamente a Favila envede Xuan Carlos.
    CXB

    ResponderEliminar