viernes, 17 de diciembre de 2010

CSI Mocedá refuga los despidos en Duro Felguera


Dende CSI Mocedá queremos manifestar la nuesa más fonda solidaridá colos trabayadores de los talleres de Barros de Duro Felguera. El Espediente de Regulación d'Emplegu mediante el cual pretende amenorgase la plantiya nun 60% despidiendo a 90 obreros implica un nuevu pasu na destrucción del texíu productivu asturianu en función de planes y oxetivos que nada tienen que ver colos intereses de la mayoría social.

Lo que se pretende ye preparar primero'l zarru de Barros, y más tarde el d'otros talleres de Duro Felguera n'Asturies, siguiendo cola mesma estratexa políticu-empresarial que se lleva aplicando a lo llargo de décades nesti país: la del desmantelamientu progresivu acompañáu de falses soluciones individuales. Non puede entendese a Barros como un casu aislláu sinón como un pasu más nun procesu que namás conduz a tresformar al valle y a toa Asturies nun verdaderu desiertu industrial, onde a los mozos y moces que nun emigremos estos años últimos fora de Asturies namás correspuéndenos un presente de paru y de sobresplotación llaboral según los casos.

Énte esta situación, acompañada de retayos cada vez más radicales d'ayudes y prestaciones sociales, a los mozos y moces d’Asturies si aspiramos a tener la más mínima opción d'ameyorar les nueses condiciones de vida como colectivu namás mos queda un camín non menos radical: el de la llucha directa, confrontando abiertamente colos responsables gubernamentales y empresariales y xenerando situaciones incontrolables que supongan un coste político y económico pa ellos.

¡Nenguna agresión a Asturies, ensin rempuesta!

No hay comentarios:

Publicar un comentario