viernes, 31 de diciembre de 2010

Cuatro guardies civiles condergaos por tortures graves


Penes de cárcele pa cuatro axentes del cuerpu militar español por tortures
L'Audiencia de Gipuzkoa condergó a a cuatro guardies civiles por un delitu de tortures a Mattin Sarasola ya Igor Portu, anque impón-yos condenes mínimes pa estos casos. La resolución xudicial niega credibilidá a la versión oficial que vieno defendiendo'l Ministeriu del Interior d'Alfredo Pérez Rubalcaba dende xineru de 2008.

La sentencia señala al sarxentu Juan Jesús Casas García como autor d'un delitu de tortures graves y de mancadures, polos que-y impón cuatro años y mediu de prisión; al guardia civil José Manuel Escamilla, a dos años y mediu de prisión pol mesmu delitu; y a los agentes Sergio García y Sergio Martínez, a dos años de prisión y ocho díes de llocalización permanente.

Los cuatro foron inhabilitaos por 8 años y a la Guardia Civil y la Policía española, por responsabilidá civil subsidiaria, al pagu de 18.000 euros a Igor Portu y 6.000 euros a Mattin Sarasola «pol daño físicu y psíquicu causáu» a ambos.

Amnistía Internacional lleva años denunciando la esistencia de tortures nel Estáu español por parte de les fuercies policiales.

Fonte: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario