miércoles, 22 de diciembre de 2010

Xuntanza solidaria colos pres.o.s. politicos


El prosimu sabadu 25 el Muerganu Antirrepresivu Popular Sofitu convoca, por segundu añu consecutivu, una xuntanza solidaria xunta la cárcele española de Villabona. Pese a la represión sufrida l’añu pasáu por parte de la delegación del gobiernu español n’Asturies, el nuesu oxetivu ye recuperar esta movilización, que nel pasáu yera habitual, y afitala nel calendariu de movilizaciones de los asturianos mas conscientes, que conoz la realidá na que vive, y concienciaos, que actuen consecuentemente con la so conciencia.

En Sofitu sabemos que’l plan del gobiernu español pasa por tapecer la esistencia de los presos politicos, neto que la tortura, pa dar una sensación de llegalidá y xustificar asina’l so incumplimientu de los "Derechos Humanos". Esta llegalidá, baxo la sida de la llucha contra’l terrorismu, crea lleis que mos afecten a toos, ya sía un trabayador lluchando pol so empléu o un vecín contra la especulación urbanistica y nel futuru entamara a perseguise’l pensamientu peligrosu o les opiniones diverxentes de lo politicamente coreutu como vimos hai poco col mozu xixonés que foi unviáu a la audiencia nacional de Madrid por verter les sos opiniones na so paxina d’una rede social a la que solo teníen accesu los sos amigos y conocíos.

Apostamos pol llema "La unica forma de ser solidariu ye prauticando solidaridá" como una frase que recueye’l nuesu pensamientu y afalamos a acudir esti sabadu con nós ensín medrana a cualquier intentu represivu. Primeru porque ya l’añu pasáu cualquier gastu foi sufragáu solidariamente por mediu d’actos festivos, amás que tolos papeles del actu tan en regla, y segundu porque tenemos que ser conscientes que’l fechu de ser solidarios con una persona represaliada nun ye nengún delituy nun podemos dar al PSOE la grandeza de que nós mesmos lo veamos asina.

Pa finar, si tas interesáu n’acudir puedes contautar con nós en sofitu@nodo50.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario