lunes, 10 de enero de 2011

Comunicáu d'ETA declarando una tregua xeneral y verificable



Declaración d'ETA

ETA, organización socialista revolucionaria vasca de lliberación nacional, deseya por aciu esta Declaración dar a conocer la so decisión:
Nos últimos meses, dende Bruxeles hasta Gernika, personalidaes de gran relevancia internacional y un ensame d'axentes políticos y sociales vascos, sorrayaron la necesidá de dar una solución xusta y democrátical secular conflictu políticu.
ETA coincide nello. La solución va llegar al traviés d'un procesu democráticu que tenga la voluntá del Pueblu Vascu como máxima referencia y el diálogu y la negociación como preseos.
• El procesu democráticu tien de superar tou tipu de negación y vulneración de derechos y tien de resolver les claves de la territorialidá y el derechu d'autodetermín, que son el núcleu del conflictu políticu.
• Correspuende a los axentes políticos y sociales vascos algamar alcuerdos pa consensuar la formulación de la reconocencia de'Euskal Herria y el so derechu a decidir, asegurando la posibilidá de desenvolvimientu de tolos proyectos políticos, incluyida la Independencia.
• Como resultancia del procesu, la ciudadanía vasca tien de tener la palabra y la decisión sobre'l so futuru, ensin nengún tipu d'inxerencia nin llimitación.
• Toles partes tienen de comprometese a respetar los alcuerdos alcanzaos y les decisiones adoptaes pola ciudadanía vasca, estableciendo les garantíes y mecanismos necesarios pa la so implementación.
por ello:
ETA decidió declarar un altu'l fueu permanente y de calter xeneral, que puede ser verificáu pola comunidá internacional. Esti ye'l compromisu firme d'ETA con un procesu de solución definitivu y col final de la confrontación armada.
Ye tiempu d'actuar con responsabilidá histórica. ETA fai un llamamientu a les autoridaes d'España y Francia pa qu'abandonen pa siempres les midíes represives y la negación d'Euskal Herria.
ETA nun va descansar nel so esfuerzu y llucha por impulsar y llevar a términu'l procesu democráticu, hasta algamar una verdadera situación democrática n'Euskal Herria.
GORA EUSKAL HERRIA ASKATUTA! GORA EUSKAL HERRIA SOZIALISTA!
JO TA KE INDEPENDENTZIA ETA SOZIALISMOA LORTU ARTE!
N'Euskal Herria, a 8 de xineru de 2011

No hay comentarios:

Publicar un comentario