jueves, 3 de febrero de 2011

Izquierda Xunida frañe definitivamente


El PCA presentarase a les elleiciones al Parllamentu Asturianu y a los conceyos al marxe d'IU

El Partíu Comunista d'Asturies (PCA) concurrirá a les elleiciones a la Xunta Xeneral y a los conceyos con una marca propia, fuera del paragües d'Izquierda Unida. Dende'l PCA critícase l'actitú de la direición d'IU n'Asturies «contraria a cualaquier posibilidá d'integración de la izquierda rexonal».

La cris ente PC ya IU n'Asturies entamó va dellos años y agora va espeyase nes elleiciones de mayu con candidatures estremaes. El PCA diz tomar la decisión «una vez constatada la persistente actitú d'Izquierda Unida d'Asturies», contraria al proyectu d'unificación de la izquierda.


Amás, dendel PCA, critícase'l «continuismo de su subalternidá política con respecto a la FSA», cola que comparte gobiernu y les «continues apaiciones públicas presentando nueves candidatures municipales unillateralmente». Con too ello, el PCA va presentar llista al Parllamentu asturianu y en dellos conceyos.

Desgaste d'IU

Col PCA con llista propia la fuercia ellectoral d'IU mengua abondo lo que pue facer que la coalición amplie los sos pautos ellectorales, qu'agora tien namás con Los Verdes tres la salida de Bloque por Asturies, a otres formaciones. Si IU sigue la llinia d'anteriores convocatories ye previsible qu'ufierte un pactu ellectoral a otres formaciones que contrareste el so desgaste.

No hay comentarios:

Publicar un comentario