viernes, 11 de febrero de 2011

Mubarak dimite de la Presidencia


El presidente d'Exiptu, Hosni Mubarak, dimitió y entregó'l so poder al Conseyu Supremu Militar, según acaba d'anunciar el vicepresidente, Omar Suleiman.

Namás conocese la decisión, la xente que corrompina la Plaza de Tahrir, n'El Cairu empezó a celebrar de forma enfervorecida la noticia pola que llevaben lluchando mientres 18 díes de protesta ininterrumpida.

Los cientos de miles d'exipcios arrexuntaos dende fai 18 díes na plaza Tahrir, nel centru d'El Cairu, recibieron con berros d'alegría l'anunciu.

Dempués de la decepción que provocó ayeri'l mensaxe de Mubarak, que dixo que se caltenía nel cargu pero dexaba los sos poderes al vicepresidente, Omar Suleiman, l'anunciu qu'acaba de facer ésti últimu llenó de felicidá a los exipcios.

A lo llargo del día, miles de persones concentrárense tamién frente al palaciu presidencial y a la sede de la televisión estatal n'El Cairu, calcando nel so pidimientu de que Mubarak dimitiera. Tamién hubo protestes multitudinaries n'Alexandría, la segunda ciudá del país, y n'otros puntos del país.

L'anunciu prodúxose, acabante conocese que Mubarak treslladárase cola so familia a Sharm el Sheij.

1 comentario: