martes, 8 de marzo de 2011

Somos un pueblu humildáu. El Réximen fai lo que-y peta.


Riopedre sal de prisión tres el pagu d’una fianza de 100.000 euros

L’ex conseyeru d’Educación, José Luis Iglesias Riopedre, salió esti llunes de Villabona, onde taba presu dende’l 25 de xineru por un casu supuestu de corrupción na Alministración. Familiares y collacios pagaron una fianza de 100.000 euros.

Dende'l Tribunal Superior de Xusticia d'Asturies (TSXA) informaron de que la salida prodúxose a les 15.35 hores, depués de que'l Xulgáu d'Instrucción númberu 4 de Xixón recibiera a les 13.55 hores el xustificante bancariu y notificara que, por pidimientu, esta circunstancia al Centru Penitenciariu. Siempre según estes fontes, Iglesias Riopedre va tener que comparecer en dichu Xulgáu los díes 1 y 15 de cada mes. Les otres dos persones que tán en prisión provisional pola ‘Operación Marea’, María Jesús Otero, ex direutora de Centros y Planificación de la conseyería y númberu 2 de Riopedre y Marta Renedo, ex xefa de serviciu de la conseyería d’Alministraciones Públiques, nun tienen la posibilidá de salir tres el pagu d’una fianza por riesgu de fuga y alteración de pruebes.

Otra manera, la Plataforma creada por amigos y averaos de Riopedre, valoró güei l'esfuerzu y la premura de les 400 aportaciones que permitieron abonar “antes de prever” la fianza de 100.000 euros necesaria pa la so puesta en llibertá.


Fonte: Asturies.com

1 comentario: