viernes, 3 de junio de 2011

CA NOREÑA cellebra un nuevu Conceyu Abiertu


Conceyu Abiertu por Noreña aconceyó con IPÑ y con PSOE p'analizar los resultaos ellectorales.

Siguiendo cola so dinámica participativa CA NOREÑA convoca un Conceyu Abiertu esti próximu vienres 3 de xunu na aula del Antiguu Depósitu l'Agua a partir de les 20:00 hores, nel que se van valorar los resultaos electorales (267 votos y 1 conceyal), intercambiárase información y propuestes y van aldericase estratexes a siguir. CA NOREÑA ellaboró la so llista y programa ellectoral de forma participativa y presentóse a les ellecciones como una agrupación d'ellectores avalada por 130 vecinos y vecines coles mires d'avanzar na democracia participativa y na tresformación social.

Nos últimos díes Conceyu Abiertu per Noreña caltuvo conversaciones con aquelles formaciones que-y lo solicitaron y que pel momentu fueron IPÑ y PSOE, les dos fuerces más votaes y les que dicen aspirar a consiguir l'alcaldía'l próximu 11 de xunu.

Representantes de CA NOREÑA axuntaron el sábadu cola otra agrupación d'ellectores de Noreña, Independientes por Noreña (IPÑ) nun alcuentru que trescurrió con normalidá. Esti martes, CA NOREÑA aconceyó col PSOE p'analizar de forma distendida los resultaos y el nuevu contestu políticu que s’abre en Noreña. Nesti sentíu, Conceyu Abiertu por Noreña quixo treslladar que les circustancias actuales del PSOE de Noreña, con Cesar Movilla al frente, que participó nel gobiernu de Noreña dende 1995 con Centristes Asturianos, en 1999 con URAS, en 2003 con UNI y finalmente col PSOE dende 2007, ye un llastre pa la rexeneración democrática que precisa Noreña y que polo tanto en nengún casu CA NOREÑA votaríalu p'alcalde.

A los dos formaciones tresmitióse-yos la intención de nun entrar en nengún gobiernu nel que tea PSOE o PP por ser responsables máximos de la situación que vive Asturies. Tamién s'espresó la voluntá de CA NOREÑA de realizar una oposición constructiva con cualquier gobiernu que se dea y la nuesa plena disposición a dialogar con toles fuerces polítiques de cara a sacar alantre proyectos beneficiosos pa Noreña.

Nesti sentíu, CA NOREÑA comprometese a sofitar y negociar cualquier iniciativa que considere beneficiosa pa Noreña independientemente de quién sea'l que la proponga y pide al restu de fuerces que faigan lo mesmo de cara a aprovechar la pluralidá esistente pa construyir un conceyu más democráticu.

www.conceyuabiertu.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario