martes, 28 de junio de 2011

Llamada a conceyu abiertu al Pueblu d'Uviéu


VIENRES 1 DE XUNETU -19:00 H. -SALÓN D'ACTOS CIBERCENTRU DE LA LILA- CAI LA LILA,17

El Vienres 1 de Xunetu “Conceyu Abiertu por Uviéu” cellebrará’l un conceyu abiertu, que tendrá llugar nel Salón d’actos del Cibercentru de La Lila, asitiáu na cai La Lila 17.

La ciudá d’Uviéu,dientru de la tónica xeneral del país,vien viviendo dende va décades un déficit democráticu frutu de les polítiques caciquiles ya favoratibles a intereses ayenos al pueblu desendolcaes polos distintos gobiernos,n’especial el del PP con Gabino de Lorenzo a la tiesta por ser el que más años lleva na poltrona.Como resultáu sofrimos privatizaciones de servicios básicos y clave nel bientar del pueblu uvieín -basoria,llimpieza,instalaciones deportives,tresporte municipal,agua…-,amiguismu,clientelismu y mala xestión económica cola complicidá de fuercies que se dicen “de la oposición”.

Poro,dende Conceyu Abiertu por Uviéu encamentamos a toos y toes a acudir y entamar una dinámica participativa y de democracia direuta que fine col gobiernu “pal pueblu ensin el pueblu” y qu’entame con un modelu de conceyu “del pueblu pal pueblu”,nel nuesu y nel restu de conceyos d’Asturies.

De cómo entamar a algamalo falaremos,énte otres custiones, esti Vienres dende les 19 hores nesti actu abiertu a toos y toes.

Pa cualquier dulda o suxerencia: uvieu@conceyuabiertu.org

www.conceyuabiertu.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario