martes, 12 de julio de 2011

Andecha Astur camienta qu'Areces quier blindar la so xubilación col Niemeyer


Acusa a Areces de querer blindase una xubilación dorada a costa del Niemeyer y desixe la so dimisión comu presidente honoríficu de la Fundación a la qu’agora quier beneficiar a costa del dineru públicu.

Andecha Astur denuncia que "nel actual contestu de cambiu políticu que se vive nel nuesu país ye particularmente indigno y estremadamente escandaloso la pretenesión del PSOE de dexar les istalaciones del Niemeyer en manes d’una Fundación compuesta na so mayoría por socios privaos y de la que’l Sr. Areces ye Presidente honoríficu ná menos que por un plazu de 50 años, el másimu previstu por llei".

La formación política asturiana sorraya que "nos edificios colos qu’anguañu los responsbles del PSOE quien financiar les sos xubilaciones, gastárense más de 40 millones procedentes de lso impuestos de tolos asturianos", y que cola so cesión a una Fundación presidía pol saliente presidente "lo que paez perseguise de mena descarao ya imoral ye un pelotazu de xubilación de calter estraordinariu".

Andecha Astur remembra que ya denunció en multitú d’ocasiones "cómu’l PSOE caltién n’Asturies un modelu de xestión de los bienes públicos comu si se trataren d’una ayalga a saquiar pa caltener les sos camarilles parasitaries y el sistema clientelar que xeneraren al so alrodiu", pero agora, afirmen, resulta "patético" ver al depuestu Areces "perder los papeles p’agarrase a la nuea fonte de financiación que pue suponer la mencionada Fundación".

Andecha Astur caltién y defende la xestión pública de los bienes financiaos con fondos públicos, y fai un llamamientu "a la poca dinidá que puea tener quien tan llamentablemente gobernó n’Asturies", desixendo la dimisión del Sr. Areces del so cargu de Presidente honoríficu de la Fundación Niemeyer, "puestu pal que nun fexo méritu dalu quien, amás, foi el Presidente demientres varies llexislatures de gobiernos qu’agora tan baxo sospecha por corrupción de varios de los sos miembros y que, aina o ceo, tendrá de responder poe ello comu másimu responsable del “Principado” en dichu periodu".

Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario