lunes, 8 de agosto de 2011

Refugu de Conceyu Abiertu por Mieres al "Tranvía del Caudal"


Munchos son los servicios, qu’a los ciudadanos del Conceyu de Mieres presentose-yos como una necesidá pa una vida diaria más afayaiza, y polos que yá tan pagando unos impuestos peraltos. Estos servicios, non solo viéronse truncaos fai yá más d’un añu, sinon que’l Conceyu de Mieres, planea siguir malgastando dineru en proyectos que prometen un murnio final ensín tar entamaes entá les obres.

Fuera preocupase poles garantíes de bientar de les y los habitantes de Mieres del Camín y el restu pueblos que faen el conceyu, escomencipien midíes que tan lloñe de satisfacer a los mesmos.

Podemos entamar señalando la decayía de los servicios ufiertaos pola empresa de tresporte urbanu “EMUTSA” que malpenes fai diez años duplicábense y anguañu, hai poblaciones “qu'esfruten” d'un ampliu horario diariu de servicios, que resúmese en dos al día, y con ellos tienen d'arreglase, lo que prevoca que se faiga necesariu acudir a dellos tipos de vehículos nocivos pal mediu ambiente y costosos pal ciudadanu en xeneral.

Tolo anterior, esponémoslo a causa del nuevu proyeutu impulsáu pol Conceyu de Mieres, un tranvía que percorrerá a lo menos bona parte'l territoriu de la Cuenca del Caudal. Dende Conceyu Abiertu por Mieres amosamos la nuesa refuga a tala iniciativa, asina como la nuesa falta de credibilidá haza les promeses d'ameyoramientu del ayuntamientu, nun teníemos enantes col anterior mandatu'l PSOE y nun tenemosla agora col nuevu d'Izquierda Xunida. Poro, pesie a que l'alcalde arrenunciare al so sueldu, nin tan siquier faló de reponer un serviciu de tresporte públicu entá útil como son los autobuses “EMUTSA”, que nun ta habilitáu pa ser económicamente granible, sinon pa facer d'él un serviciu por y pal conceyu.

Asina, dirixiéndonos a tolos conciudadanos, queremos convidar a toles instituciones y/o asociaciones, yá seya de calter social, cultural, vecinal, de mocedá, etc. que pongan toles sos fuercies n'intentar aparar esta iniciativa ensín xaciu y negativa pa les arques del conceyi, asina como pa los bolsiellos de tolos mierenses de tolos pueblos del municipiu.

Poro, dende Conceyu Abiertu, dicimos non al tranvía, y pedimos un gastu resposanble y respetuoso de los nuesos impuestos, qu'a nós si mos cuesta ganalo y nós queremos decidilo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario