viernes, 30 de septiembre de 2011

Conceyu Abiertu por Llangréu colos vecinos y por unes zones d'ociu públicu dignes


La organización llangreana sofita les vindicaciones vecinales.

Conceyu Abiertu por Llangréu denunció al traviés del so caberu comunicáu asoleyáu -y espardíu pela zona afeutada- que "dende fai una llarga temporada los vecinos del barriu felguerín conociu popularmente como Pinín, lleven quexandose de la falta d'equipamientu y descuidu de la Plaza Prau de Marzu y les pequeñes plazoletes públiques de la redolada., asitiaes toes ente la cai Horacio Fernández Inguanzo y la cai Emilio Alarcos Llorach". Asina, "Según los vecinos, llegó a producise un aconceyamientu ente l'alcaldesa y vecinos d'esta zona de la villa felguerina, pero la edil nun atendió adecuadamente les peticiones d'estos ciudadanos, causando gran descontentu ente estos/es vecinos/es".

Conceyu Abiertu desplica que diches places sufren numberoses carencies: "Les fontes nun suelen tener agua y los bancos lleven dellos años ensín ser pintaos, con munches partes rotes. Amás les piedres de dalgún xardín tan sueltes peles places, causando más d'una vegada dalgún incidente lleve a dalgún vecín. Ye normal ver basoria tirada por estes zones". Pa la organización "Tanto'l descuidu de la poca vexetación presente como'l de los bancos causa un sensación de total abandonu, lo que fai que'l comerciu d'esti barriu na redolada de les plazoletes nun espoxigue. Esto ye fácil de ver, la gran mayoría de los llocales alredor d'estos equipamientos municipales tan vacios y lleven asina más d'una década na mayor parte los casos, causando esto un efeutu negativu na economía llocal".

Despliquen tamién que les consecuencies nun son sólo económiques, sinon de toa triba, "La mala imaxe y el deficiente equipamientu fai que los habitantes llangreanos nun frecuenten la zona, causando esto un déficit de socialibilidá y faciendo qu'un espaciu que debiera ser d'animación sociocultural quede en nada. Los vecinos amás quexense muncho del mini-golf cercanu y del despilfarru económicu y la inutilidá que supón. Piden igualdá ente toles zones de la villa felguerina y del Conceyu de Llangréu, pues caltienen que l'alcaldesa mira más pol curiau y l'embellecimientu urbanu d'unes zones que d'otres de forma interesada".

Poro, CA por Llangréu pide "a la corporación llocal y a l'alcaldesa del Conceyu de Llangréu, Esther Diaz, qu'atiendan les peticiones de los vecinos de la redolada del Parque El Sutu. Tamién queremos tresmitir el nuesu sofitu a estos vecinos que solo quieren tener unes zones dignes, onde se pueda xugar, falar, aldericar, al fin y al cabu, facer vida social, y qu'esto atraiga a los comerciantes". Pa finar, afiten la idega de que " en Llangréu y en La Felguera hai zones más abandonaes qu'otres y qu'esti fenómenu paez que se da a costafecha según les preferencies y gustos de l'alcaldesa y los y les sos collacies".

No hay comentarios:

Publicar un comentario