martes, 25 de octubre de 2011

DMR'11: ¡Esther Díaz REPRESORA!



El llema más coréau na marcha de Darréu en Llangréu, última actividá d'esti DMR 2011
La marcha hasta la Casa Conceyu en Sama, que se cellebró ayeri, depués del homenaxe a los revolucionarios na cai Belarmino Tomás, acabó por ser la última actividá d'esti Día de la Mocedá Revolucionario, tres la prohibición a dos díes de la cellebración de la décima edición del conciertu 'Asturies nun escaez' y otres actividaes culturales que se diben cellebrar nel colexu públicu Jose Bernardo de Sama.

Esti fechu fexo que la marcha antifacista garrare un calter antirrepresivu y de denuncia onde los glayíos "Esther Díaz represora" y "Alcaldesa represora" foron los que más se repitieron. La asturina, la bandera collorada y un gaiteru abrieron la marcha que tenía de llema proncipal "Mocedá nun te rindas". Otra pancarta espresaba un "Tamos fartos de represión".
Darréu homenaxeó a los revolucionarios en Llangréu


Dientro de les actividaes del Día de la Mocedá Revolucionario que 'sobrevivieron' a la campaña represiva del PSOE en Llangréu, pasaes les seis de la tarde, Darréu cellebró delantre del monolitu en recuerdu a Belarmino Tomás l'homenaxe a los y les revolucionares, nel que la denuncia de la represión tuvo mui presente.
Tres la presentación del actu una vocera de Darreu desplicó a los presentes lo sofrío pola mocedá independentista en Llangréu nos díes últimos y agradeció les muestres de solidaridá que ta recibiendo Darréu, lo mesmo que l'esfuerciu de los militantes y collaboradores nestos meses de preparación del prohibíu conciertu 'Asturies nun escaez' y n'espacial a los grupos que diben participar pola so comprensión y apoyu."Queremos anunciar que'l conciertu nun se cancela, namás se pospón. Agora nun tamos en condiciones de dicir cuando, pero esta edición va cellebrase".


A continuación otra militante fizo la intervención cientrada na Revolución de 1934, nel exemplu de los y les revolucionaries d'ochobre, n'especial el de la mocedá. Recordóse la figura de Belarmino Tomás, presidente del tercer comité revolucionariu en 1934 y en 1937 del Conseyu Soberanu d'Asturies y Lleón. Nel 76 aniversariu de la Revolución Asturiana sorrayóse la necesidá, nesti contestu de cris capitalista del protagonismu necesariu, de que la mocedá seya'l motor de cambiu necesariu. "Los revolucionarios d'anguañu tenemos un bon espeyu onde miranos pa trabayar tolos díes por una Asturies llibre y socialista".

Tres el saludu de les delegaciones del Bloque Independetista de Cuchas d'Aragón y Regüelta de Cantabria, cola interpretación de La Flor del Agua a la gaita y la colocación d'un ramu de lloréu nel monolitu finó l'actu que dió pasu a una marcha hasta la Casa Conceyu en Sama.


Esitosa primer xornada del DMR 2011 cola represión como protagonista


La sala de la Casa de los Alberti enllenóse na primer xornada del Día de la Mocedá Revolucionario 2011 p'asistir a la presentación na que se cellebró una rueda prensa onde se desplicó la nueva ofensiva represiva del PSOE en Llangréu. Dempués proyeutóse un documental sobre l'autoxestión n'Asturies ya intervino una vocera de Darréu desplicando la situación vivida nos dos últimos díes "d'intimidación y acosu continuu".
La charra de Candido González, históricu sindicalista del Naval de la Corriente Sindical d'Izquierda convirtióse, tres una breve intervención solidarízandose con darréu, nun conceyu abiertu p'analizar y aldericar sobre la situación política actual, la solidariedá y la rempuesta a la represión en Llangréu y n'Asturies.
L'Alcuentru Internacionalista con delegaciones internacionales zarró la primer xornada de DMR.
Sofitu, Bloque de la Mocedá Asturianista y Conceyu Abiertu solidarizaronse con Darréu hasta la fecha.

No hay comentarios:

Publicar un comentario