martes, 1 de noviembre de 2011

CA por Llangréu amosa'l sofitu a los trabayadores d'Aguas de Langreo y desixe la so realmisión

Despidíos nel serviciu d'agües llocal.

Conceyu Abiertu por Llangréu quier amosar el so sofitu pa colos trabayadores d'Aguas de Langreo, empresa mista del Ayuntamientu de Llangréu y Aqualia, que s'encarga de xestionar esti serviciu na zona. Según despliquen, "Trabayadores d'esta empresa se tan viendo impotentes al ver que se-yos ta despidiendo de forma improcendente y amás dende la empresa almiten la improcedencia de los despios".
Asina foi'l procesu según pallabres del movimientu ciudadanu:
"El 8 de xunetu d'esti añu notifícase-yos a estos trabayadores que tan acusaos d'un delitu de robu de material y nel mes d'agostu'l so despiu, improcedente dafechu y que llega enantes de saber nada alredor de l'acusación por supuestu robu. Amás, nesi intre se reconoz la improcedencia. Los trabayadores aseguren que la denuncia de robu nun tien xaciu y que nun s'esperó al xuiciu porque'l direutor de la empresa tuvo muncha priesa n'echalos, pues en xuiciu la parte denunciante nun diba recibir la razón.

Depués se reconoz la improcedencia del despiu, pero nun se planteguen dende la empresa la realmisión, pues paez que l'únicu enfotu ye'l de llendar los drechos de los trabayadores. Como solución se decide dar 20.000 euros d'indemnización que salen de les arques públiques llangreanes. Darréu d'ello el Conseyu d'Alministración almite que pa facilitar el despiu d'estos trabayadores se-yos acusó falsamente d'un delitu de robu, a lo que los trabayadores reaccionaron con una denuncia al conseyu alministraor. Nestos meses recibieron inclusu llamaes telefóniques dende abogaos de lo priváu en Madrí amenazandolos con que nun diba a trabayar n'otres empreses por que diben a dar males referencies d'ellos.

El pasáu 29 de setiembre se llevó al plenu del Ayuntamientu esti casu de represión llaboral, ya Izquierda Xunida y Frente de la Izquierda votaron pola reincorporación d'estos trabayadores. Curiosamente, PP, PSOE y FORO votaron a la contra la realmisión y la igua del conflictu. Tamién curiosamente, estes 3 formaciones polítiques manexen el conseyu d'alministración d'Aguas de Langreo. Estes persones afeutaes por esti atropellu van siguir na llucha, anque'l sindicalismu oficialista yá-yos diera'l costazu pues camienten que nun se presionó pa la realmisión d'estos trabayadores y qu'amás roblaron el conveniu coleutivu d'empresa".

Poro, dende Conceyu Abiertu por Llangréu atalanten les siguientes custiones:

"-Qu'estos despios improcedentes son denunciables y que nun son más qu'una forma de quitase delantre a unos trabayadores incómodos pal Conseyu d'Alministración y direición de la empresa.
-Qu'esti casu d'acosu sobre los trabayadores y engaños desplicase baxo'l mesmu contestu que llevamos décades sofriendo en les cuenques mineres: el PSOE ocupa les istituciones ya impón como seya'l so autoritarismu, dende tolos frentes posibles. PP y FORO bailen al mesmu son y garren la so parcela de poder a cambeu d'una actitú pasiva y acrítica cola inxusta realidá.
-Que en Llangréu estes práutiques nun son la primer vegada que se dan cola xestión de la señora Esther Diaz al frenti l'Ayuntamientu.
-Desiximos la realmisión d'estos trabayadores en llucha y la so reparación como ciudadanos y trabayadores. Los responsables de denuncialos por dalgo que nun ficieron y despedilos de forma improcedente han de pagar de forma xusta estes irregularidaes.
-Animamos a la población de Llangréu a entamar un camín a la gueta la democracia participativa, la tresparencia política, la defensa de los drechos de los y les trabayadores y la soberanía de los conceyos y del país. Llangréu necesita otra xente, Llangréu tien de ser capaz d'echar a esta xente que manexa el nuesu ayuntamientu como quieren p'asina beneficiase y asegurar los sos intereses personales."

Fonte: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario