sábado, 26 de noviembre de 2011

Manifiestu conxuntu nel Día Internacional Contra la Violencia de Xéneru.

Concentración d'ayeri n'Uviéu




Nesti 25 de payares de 2011, Día Internacional contra la violencia de xéneru, les organizaciones xuveniles CSI-Mocedá, Darréu y el Bloque de la Mocedá Asturianista, queremos amosar otru añu más el nuestru rechazu a esta llacra social y la nuesa solidaridá coles víctimes.

Pesie a los numberosos reconocimientos ya iniciatives institucionales, el terrorismu de xéneru sigue dexando víctimes cada día, llevantando tamién interrogatorios al rodiu la efectividá de les midíes empobinaes p’acabar con esti problema.

Como organizaciones xuveniles, también vemos con especial esmolecimientu la pervivencia de la violencia sexista ente la mocedá. D'esti mou, dende CSI-Mocedá, Darréu y el Bloque de la Mocedá Asturianista, proponemos una serie d'iniciatives pa fomentar l'alderique social necesariu nel que se tien qu'afondar pa combatir con mayor eficacia esta llacra:

Igualdá económica y social:

Mentanto siga existiendo desigualdá y dependencia económica de la muyer en rellación al home, siguirá habiendo violencia sexista. Poro, llamamos a desendolcar polítiques efectives y reales que regulen el mercáu de trabayu col oxetivu d'acabar cola discriminación salarial y social de la muyer.
Más tovía n’Asturies, país nel que la precariedá xuvenil, la mínima tasa de natalidá y les altes cifres de paru femeninu, agraven el problema.

La educación, motor del cambiu:

El sexismu impónse dende la temprana infancia, por eso llamamos a l'actualización de los planes educativos pa torgar la reproducción d'estereotipos sexistes, fomentar les rellaciones n'igualdá y la formación n'educación sexual.

Al empar, exisimos a les instituciones públiques que regulen los conteníos sexistes nos medios de comunicación de mases, aspectos determinantes pa la socialización de les persones y nos qu'impera'l sexismu al traviés de la publicidá y la programación televisiva. Lo mesmo pa los productos infantiles, materiales d'ociu que reproducen abondos elementos sexistes.

Más fondos pa la llucha contra'l terrorismu de xéneru:

Nun contestu nel que yá nun existe nengún conflictu armáu nel Estáu español, recomendamos destinar el presupuestu destináu anteriormente a la llamada llucha contra'l terrorismu pa emplegalu en combatir efectivamente'l terrorismu de xéneru, primera causa de muerte femenina nel conxuntu del Estáu.

Al mesmu tiempu, creemos que la vía policial y xudicial nun ye la única p'acabar cola violencia sexista; polo tanto, tamién creemos n’afrontar el problema dende’l raigañu y na necesidá de destinar mayores partides presupuestaries a la educación, a la prevención y a l'ayuda real a les víctimes.

El cambiu entama per cada persona:

Toes estes propuestes quedaríen n'ermu si cada persona nun entama a cambiar la so actitú de manera individual. Somos munches les que conocemos a víctimes de violencia sexistes, munches les qu'en dalgún momentu toleramos y combayamos con ciertes actitúes sexistes; polo tanto, nós tenemos que ser la base qu'acompañe a les demás midíes públiques pa que'l cambiu y la erradicación d'esta llacra sea tanxible.

Por último, les organizaciones xuveniles d’izquierda soberanista firmantes, recordamos que nesti contestu de crisis ye fundamental la fortaleza del sector públicu y de los servicios sociales pa torgar la desigualdá. Polo tanto, oponémonos al desmantelamientu de los servicios públicos y a la escalada neolliberal dictada polos mercaos y cumplida sumisamente polos distintos gobiernos capitalistes españoles y asturianos.

Bloque de la Mocedá Asturianista, Corriente Sindical d’Izquierda-Mocedá, Darréu. 25 de payares de 2011


No hay comentarios:

Publicar un comentario